اگر کاربر بلومبارد هستید مراقب باشید

بلومبارد به عنوان یک پلتفرم معاملاتی و وام‌دهنده در حوزه ارزهای دیجیتال، فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا به سادگی و با اطمینان از بازار رمزارزها بهره‌برداری کنند و درآمد کسب نمایند. این پلتفرم امکاناتی را ارائه می‌دهد که شامل وام دهی سریع و آسان با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ضمانت، معاملات مستقیم و سرمایه‌گذاری موفق در این بازار می‌شود. با استفاده از بلومبارد، شما می‌توانید به راحتی و با سطح امنیت بالا از فرصت‌های متعدد در بازار رمزارزها بهره‌برداری کنید و درآمدی از ارزهای دیجیتال به دست آورید.

به همراه این موضوع، لازم است توجه داشته باشید که در گروه‌های تلگرام و توسط افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، برخی افراد ممکن است سعی کنند از شما سو استفاده کنند. از این رو، افزایش آگاهی شما در این زمینه می‌تواند به شما در جلوگیری از از دست دادن سرمایه کمک کند.

پلتفرم بلومبارد هشداری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد برخی افراد تقلبی در حال شناسایی اعضای پروژه بلومبارد با هدف هک و کلاهبرداری هستند.

برای آشنایی بهتر با وام ارز دیجیتال بلومبارد، می‌توانید با این پروژه معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال و وام‌های کریپتویی آشنا شوید. همچنین، بلومبارد هشدار داده است که در گروه‌های کمیونیتی تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی دیگر، اشخاصی خود را به عنوان نمایندگان بلومبارد معرفی کرده و لینک‌های فیشینگ یا مخرب را به اعضا ارسال می‌کنند. پس از باز کردن این لینک‌ها، بدافزار در سیستم شما اجرا می‌شود یا به صفحات فیشینگ منتقل می‌شوید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی blombard مراجعه نمایید. 

هشدار به مدیران و پشتیبانان سیستم:

لطفاً توجه داشته باشید که مدیران و پشتیبانان این سیستم هرگز اولین پیام را به شما نمی‌دهند. هرگونه پیام مشکوک از جانب این افراد را بلافاصله از طریق تیکت در سایت رسمی بلومبارد گزارش کنید.

با توجه به اینکه این پروژه دارای اعضای زیادی است، به عنوان مدیران و پشتیبانان سیستم، باید از تهدیدات کلاهبرداران آگاه باشیم. آنها ممکن است سعی کنند از این پروژه به عنوان هدف خود برای اقدامات کلاهبرداری استفاده کنند.

هشدار بلومبارد:

برای ورود به سایت، لطفاً همواره از نوشتن آدرس سایت در مرورگر خود استفاده کنید. برخی از کلاهبرداران با ساخت لینک‌های فیشینگ بلومبارد و تبلیغات آن در گوگل ادز، تلاش می‌کنند تا اطلاعات شخصی شما را به دست آورند. در هنگام ورود به سایت بلومبارد، لطفاً مطمئن شوید که نباید علامت تبلیغاتی "ads" کنار لینک ورود در گوگل وجود داشته باشد.

درباره بلومبارد:

بلومبارد به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه وام‌دهی با ضمانت ارزهای دیجیتال، فرصت‌های جدیدی را برای تریدرها فراهم می‌کند. این پلتفرم نوآورانه، با ارائه خدمات وام‌دهی با ضمانت ارزهای دیجیتال، به تریدرها امکان می‌دهد تا از دارایی‌های دیجیتال خود به عنوان وثیقه استفاده کرده و وام دریافت نمایند، بدون اینکه نیاز به فروش دارایی‌های خود داشته باشند.

اگر شما یک تریدر ارز دیجیتال هستید، احتمالاً پیش آمده که یک ارز را نگهداری کرده و منتظر هستید تا زمانی که بتوانید آن را بفروشید. اما برای تریدهای روزانه خود به سرمایه نیاز دارید. در اینجا بلومبارد به کمکتان می‌آید. در این پلتفرم، شما می‌توانید ارزی که نگهداری می‌کنید را به عنوان ضمانت قرار داده و تا سقف ۹۰٪ از ارزش ضمانت، وامی را به صورت آنیبرای دریافت وام از بلومبارد، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ورود به سایت: ابتدا به سایت رسمی بلومبارد مراجعه کنید. مطمئن شوید که در آدرس صحیح قرار دارید و از لینک‌های مشکوک خودداری کنید.

2. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری: اگر حساب کاربری در بلومبارد ندارید، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. برای این منظور، روی گزینه "ثبت نام" یا "ورود" در سایت کلیک کنید و مراحل مورد نیاز را دنبال کنید. اگر قبلاً ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات ورودی (نام کاربری و رمز عبور)، وارد حساب کاربری خود شوید.

3. انتخاب گزینه وام: پس از ورود به حساب کاربری، به داشبورد بلومبارد هدایت می‌شوید. در اینجا، باید گزینه "وام" یا "وام‌ها" را پیدا کنید. معمولاً این گزینه در قسمت بالای صفحه یا در منوی اصلی قرار دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا به صفحه وام‌ها هدایت شوید.

4. انتخاب دارایی و مبلغ وام: در صفحه وام‌ها، باید دارایی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بلومبارد ارزهای دیجیتال مختلفی را به عنوان ضمانت قبول می‌کند. بعد از انتخاب دارایی، مبلغ وام مورد نظر خود را نیز وارد کنید. بلومبارد معمولاً سقفی برای مبلغ وام تعیین می‌کند که شما نمی‌توانید بیشتر از آن مبلغ را دریافت کنید.

5. بررسی و تایید: پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به وام، بلومبارد اطلاعات شما را بررسی می‌کند. این بررسی ممکن است زمان ببرد و شامل بررسی اعتبار شما و ارزش ضمانت باشد. در صورتی که اطلاعات شما تایید شود، معمولاً مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود.

در هر صورت، برای دریافت وام از بلومبارد، بهتر است با سایت رسمی آن تماس بگیرید یا دستورالعمل‌های رسمی آن را دنبال کنید تا از امنیت و صحت فرآیند اطمینان حاصل کنید.

برای آموزش جامع پلتفرم بلومبارد Blombard هم می توانید به این لینک مراجعه کنید.