روش های تشخیص اتو مو لیز اصل؛ مراقب باشید

شاهانو تامین کننده اتو مو لیز یکی از بهترین محصولات در زمینه صاف کردن مو است. اتو مو لیز اکستریم با کمترین آسیبی که به موها می‌رساند جزو محبوب‌ترین محصولات صاف کننده مو در بازار به شمار می‌رود.

این محصول بهترین گزینه برای استفاده در سالن‌ها به‌شمار می‌آید و افرادی که در زمینه کراتین مو، پروتئین‌تراپی و مواردی از این قبیل فعالیت دارند با کمک اتو مو لیز می‌توانند اعتبار کار خود را افزایش دهند. اما موضوع مهمی که به ‌وجود آمده تشخیص نوع اصل این محصول با اتوهای فیک موجود در بازار است.

استفاده از اتو موهای غیراورجینال و بی‌کیفیت می‌تواند آسیب‌های زیادی به مو وارد کند. این موضوع زمانی که هزینه زیادی برای خرید اتو مو پرداخت می‌کنید اما محصول تقلبی به شما ارائه می‌دهند اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. پس باید راهکارهای تشخیص نمونه اصل از فیک آشنا شوید. برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

1

چگونه اتو مو لیز اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برخی تولیدکننده‌ها با استفاده از متریال بی‌کیفیت به ساخت محصولاتی می‌پردازند که نمونه اصلی آن‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. افراد سودجو نیز که همواره به‌دنبال کسب درآمدهای بالا از راهکارهای غیرقانونی هستند با فروش این نمونه‌ها به‌ عنوان محصول اصلی با قیمت بالا، سعی در فریب خریداران و کسب سود کاذب دارند.

سایت شاهانو این تضمین را می‌دهد که محصول اتو مو لیز صد در صد اورجینال را به مشتریان خود می‌فروشد و اصلا نیازی به نگرانی این موضوع نیست.

این موضوع در اتو موهای برند لیز به ‌وفور دیده می‌شود. در واقع باید گفت نمونه‌های تقلبی این اتو مو شباهت بسیار زیادی به نسخه اصل آن دارند و افراد نمی‌توانند در یک نگاه تفاوت‌ها را تشخیص دهند.

باید این را بدانید که استفاده از اتو مو تقلبی می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی به موهای شما وارد کند. به‌طوری که در طولانی‌ مدت با تارهای خشک و حتی سوخته روبه‌رو می‌شوید. اما چگونه‌ باید محصولات اصل و فیک را از هم تشخیص داد؟

تشخیص اصل و فیک بودن اتو مو لیز زمانی امکان‌پذیر است که با جزئیات این محصول به‌طور کامل آشنا باشید. پس بدون نگرانی ادامه این متن را بخوانید و در زمان خرید به همه آن‌ها توجه کنید.

2

تشخیص اتو مو لیز با توجه به دوشاخه

یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین تفاوت‌هایی که بین اتو موهای برند لیز و نمونه‌های تقلبی وجود دارد دوشاخه آن‌ها است. با بررسی این قسمت از محصول می‌توانید به‌راحتی نمونه اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهید.

به‌طور کلی باید گفت 2 تفاوت در این دوشاخه‌ها وجود دارد. یکی درج عبارت fabricado na china روی دوشاخه‌های برند لیز است که به‌دلیل تولید این قطعه توسط شرکت چینی انجام می‌شود و دومی درج عبارت 10A است. درحالی‌که روی محصولات فیک تنها می‌توانید 2A را مشاهده کنید.

تشخیص اتو مو لیز اصل با توجه به لوگو و برچسب

درصورتی‌که لوگو محصول خریداری شده حالت تاری داشت بدانید که اتو موی شما اصل نیست. البته در این مسیر باید به برچسب درج‌شده روی اتو که کنار دکمه‌های آن قرار دارد نیز توجه کنید.

یکی از مهم‌ترین مشخصات این برچسب درج عبارت Brazilian company روی آن است. درحالی‌که نسخه‌های تقلبی و فیک محصول با عبارت  prcبه‌بازار عرضه می‌شوند. این عبارت نشان‌دهنده تولید محصول در کشور چین است.

این روش کاربردی در بسیاری از موارد می‌تواند به شما در تشخیص نمونه‌های اصل و فیک کمک کند. اما در برخی اتوها نیز عبارت اصلی درج می‌شود درحالی‌که محصول اورجینال نیست. پس باید دیگر بخش‌های اتو مو نیز توجه داشته باشید و آن‌ها را بررسی کنید.

تشخیص اتو مو لیز با توجه به بارکد

یکی دیگر از راه‌های تشخیص اتو موی لیز توجه به بارکد آن است که روی برچسب چاپ می‌شود. معمولا نوع چاپ بارکد در بین محصولات فیک و اورجینال به یک صورت نیست. پس حتی اگر عبارت Brazilian company را مشاهده کردید باز هم توجه به این بخش لازم است.

 در گذشته کمپانی لیز برای تشخیص راحت‌تر محصولات خود بارکد را روی کاغذ سفیدی چاپ می‌کرد و آن را زیر برچسب اصلی قرار می‌داد. اما در نمونه‌های جدیدتر مشاهده می‌کنیم که تمام بارکدها روی برچسب زده می‌شوند.

با این حساب راه تشخیص اتو مو لیز اصلی از طریق بارکد چگونه است؟ از این روش‌های کاربردی باید به ضخامت و نوع نوشته‌ها اشاره کرد. در نمونه‌های فیک ضخامت اعداد کم‌تر و فاصله بین آن‌ها بیشتر است.

از سوی دیگر کمپانی لیز اقدام به ارائه بارکد اختصاصی برای هر محصول کرده تا تولیدکنندگان نسخه‌های فیک را با مشکل مواجه کند. در واقع بارکد اختصاصی نیاز به صرف هزینه‌های بالایی دارد که برای این تولیدکننده‌ها صرفه اقتصادی ندارد.

به همین دلیل با مشاهده چند محصول و چک کردن بارکد آن‌ها می‌توانید تشخیص دهید که آیا محصولات مورد نظر اورجینال هستند یا خیر. سپس برای خرید این اتو موی کاربردی تصمیم بگیرید.

 

3

تشخیص اتو مو لیز اصل با توجه به برچسب داخلی

با توجه به اینکه افراد زیادی به این اطلاعات دسترسی پیدا کردند و دیگر کم‌تر کسی اتو موی تقلبی خریداری می‌کند، تولیدکنندگان محصولات فیک تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تمام تفاوت‌ها را از بین‌ ببرند. یعنی اگر نمونه‌های فیک اتو موی لیزی که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند را بررسی کنید به‌سختی می‌توانید تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص دهید.

اما یک راهکار وجود دارد که هنوز هم می‌توان روی آن حساب باز کرد. آن هم توجه به برچسب داخلی اتو است. در بخشی از این لیبل عبارت EX004 درج شده که در محصولات فیک نمی‌توان آن را مشاهده کرد.  

خرید اتو مو لیز اصل از طریق فروشگاه معتبر

اعتبار فروشگاه یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که به شما در خرید اتو موی اصل کمک می‌کند. در واقع این راهکارها همگی ممکن است توسط تولیدکننده‌های غیرقانونی دور زده شوند و در نهایت شما اتویی خریداری کنید که تنها شبیه نمونه اورجینال است.

با انتخاب فروشگاهی معتبر دیگر نیازی به نگرانی درخصوص اورجینال نبودن محصول خریداری‌شده نخواهید داشت. شاهانو در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. در این فروشگاه علاوه‌ بر تهیه اتو موی اصل می‌توانید برای خرید کراتین مو و سایر محصولات مراقبتی مو به‌ صورت اورجینال اقدام کنید.

پیش از خرید اتو مو لیز اصل باید به مواری مانند لوگو، برچسب داخلی، بارکد و عبارتی که روی برچسب درج شده توجه کنید تا بتوانید محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید. البته در کنار تمام این موارد انتخاب فروشگاهی معتبر مانند سایت شاهانو (https://shahano.com/)  است که اعتبار خرید شما را نیز افزایش می‌دهد.