کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی + قیمت در آذران پلاست

دیوار پوش پی وی سی از جدیدترین مدل های دیوارپوش محسوب می شود که قابلیت نصب آسانی دارد. کلمه پی وی سی برگرفته از پلی ونیل کلراید است که در صنعت دیوار پوش، کف پوش و سقف پوش کاربرد دارد. همچنین دیوارپوش های پی وی سی در رنگ های مختلفی تولید می شود که معمولا صنعت گران ساختمان یا برج سازان از آن استفاده می کنند. علاوه بر این، به کار بردن این محصول به مکان و محدوده پروژه خاصی معطوف نمی شود و در تمامی متریال ها از جمله سقف و دیوار، قابلیت نصب دارد. لازم به ذکر است که قیمت این محصول مانند قیمت ماربل شیت بوده و به مواردی مانند طرح، رنگ، کیفیت و… بستگی دارد.

دیوارپوش پی وی سی چیست

دیوارپوش انواع مختلفی دارد که نوع پی وی سی، محبوبیت بیشتری از سایرین دارد. پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک می باشد که در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی، کاربردهای گوناگونی دارد‌. این پلاستیک هم به عنوان پوششی دکوراتیو برای دیوار، به کار می رود و هم در ساخت سقف کاذب پی وی سی کاربرد دارد. همچنین انتخاب و استفاده از پنل های پی وی سی متناسب با دکوراسیون محل مورد نظرتان، سبب ایجاد فضایی شیک و آرام می شود و در صرفه جویی هزینه هایی مانند تعمیر و رنگ آمیزی ساختمان، موثر می باشد.

علاوه بر موارد مذکور، دیوارپوش از ورود برودت و حرارت به داخل محیط جلوگیری می کند و در صرفه جویی انرژی نقش بسیار مفیدی دارد. تولید دیوارپوش پی وی سی به صورت پنل های افقی و عمودی است که قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف را دارند. پس ممکن است تنها روش های نصب مختلفی داشته باشند. به طور مثال، برای نصب دیوارپوش بر روی سطوح ناهموار به یک لایه زیرساز چوبی نیاز است در صورتیکه بر روی سطوح هموار به راحتی نصب می شود.

کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی + قیمت در آذران پلاست

مزایای دیوارپوش پی وی سی

●کاملا ضد خش و مقاوم می باشد.

●قابلیت شستشو داشته و در تماس با مواد شوینده، مقاوم است‌‌.

●آنتی باکتریال است و میکروب بر روی سطح آن جمع نمی شود.

●عایق صوتی و عایق حرارتی بوده و نصب کاملا آسانی دارد.

●هزینه و قیمت دیوارپوش پی وی سی در زمینه تعمیر و نگهداری کم است.

●قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و همین امر سبب آسان شدن نصب آن برای دیوارها و سقف شده است.

●به راحتی میتوان با یک دستمال و ماده تمیزکننده، نسبت به تمیز و براق نمودن آن اقدام کرد.

●این دیوارپوش سبب سبک سازی سازه شده و آسیب های ناشی از زلزله را کم می کند‌.

●در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و قادر به تحمل دمای ۸۵ درجه سانتی گراد می باشد.

●دیوارپوش پی وی سی، چگالی پایینی دارد که در حدود ۸/۳ کیلوگرم بر متر مربع می شود.

انواع رنگبندی دیوارپوش پی وی سی

این محصول دارای رنگبندی های مختلف است که هر یک، سبب متفاوت شدن قیمت دیوارپوش می شود.

●دیوار پوش سفید ساده: دیوارپوش مات یا همان سفید ساده، هیچ طرح و رنگی بر روی خود ندارد و رنگ آن سفید مات می باشد. قیمت این نوع از دیوارپوش ارزانتر از انواع دیگر است.

●دیوارپوش سفید براق: این دیوارپوش نیز مانند سفید ساده بوده و هیچ طرحی بر روی خود ندارد با این تفاوت که دارای پانل براقی است. رنج قیمت این محصول، کمی گرانتر از نوع سفید ساده بوده ولی قیمت ارزانتری از سایر دیوارپوش ها دارد. پس در اواسط جدول قیمت قرار دارد.

02

●دیوارپوش هات استمپ یا همان چاپی: از طرح و رنگ به صورت محدود برخوردار بوده و طرح موجود در آن، به صورت مستقیم در روی پانل چاپ می شود. به دلیل اینکه بیشتر به عنوان سقف کاذب از این نوع دیوارپوش استفاده می شود، دارای همان قیمت سقف کاذب می باشد. به طور کلی، قیمت دیوارپوش هات اسمپ، در رده متوسط قرار دارد.

کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی + قیمت در آذران پلاست

●دیوارپوش پی وی سی روکشدار: این دیوارپوش از تنوع رنگ و طرح بیشتری برخوردار بوده و به صورت روکش بر روی پانل پی وی سی نصب می شود. همچنین زیباتر از دیوارپوش های دیگر است و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارد.

اجرای دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی، نصب آسانی داشته و میتوان بر روی سطوح مختلف نسبت به نصب آن اقدام کرد. اجرای یک زیرسازی مناسب از موارد مهم قبل از نصب محصول مذکور است. این کار سبب می شود که دیوارپوش پی وی سی با استحکام بیشتری بر روی دیوار، قرار بگیرد و مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد.

اگر قصد نصب این دیوارپوش را بر روی دیوار گچی دارید، ابتدا پانل ها را برش داده و سپس اقدام به نصب آن به وسیله کلیپس و به فاصله های ۴۵ تا ۵۰ سانتی متری بر روی دیوار نمایید. همچنین مکان هایی که دارای زیرسازی فلزی است، پانل ها بر روی آنها پیچ می شوند. پس ابتدا سازه فلزی به دیوار پیچ شده که لایه عایق موجود در بین پانل ها و دیوار، سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

از مزایای دیگر اجرای دیوارپوش بر روی دیوارهای با زیرسازی فلزی، کار بر روی سطوح مختلف مانند دیوارهای آجری، سفالی، سیمانی و… بدون نیاز به مصالح گچ و خاک کردن است. همچنین دفن نشدن لوله های تاسیساتی در داخل دیوار، از مزایای دیگر این روش به شمار می آید که سبب عدم خوردگی، تحمیل هزینه آتی و دسترسی به تاسیسات می شود.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

به طور کلی، دیوارپوش پی وی سی مقرون به صرفه بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همانطور که قیمت ماربل شیت بر اساس جنس و نوع طراحی تعیین می شود، دیوارپوش نیز بر اساس این موارد با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.‌ ولی به طور کلی دیوارپوش های پی وی سی به دلیل مزایا و ویژگی های خوبی که دارند، از قیمت مناسبی در مقایسه با انوع دیگر درپوش ها برخوردار می باشند.

پس میتوان نتیجه گرفت که قیمت انواع دیوارپوش ها بر اساس طرح، رنگ، کیفیت، برند و… متفاوت بوده و با نرخ های متعددی عرضه می شود. همانطور که اشاره کردیم، دیوارپوش پی وی سی بر اساس موارد مختلفی قیمت های متفاوتی نیز دارد. بنابراین نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید این دیوارپوش، روکش دار بودن یا نبودن آن، متراژ و ابعاد فضایی محل اجرای آن و… همگی از عوامل موثر در قیمت این محصول هستند‌.

خرید دیوارپوش پی وی سی

یکی از نکات مهم که بایستی در خرید دیوارپوش پی وی سی به آن توجه کنید، شرکت تولید کننده این محصول است. متاسفانه امروزه شرکت های نامعتبر بسیاری اقدام به تولید دیوارپوش می کنند. از مشکلات محصولات این شرکت ها، عدم استاندارد بودن دیوارپوش ها، تنوع کم طرح رنگ، کیفیت پایین و بسیاری از ایرادات دیگر است. به همین دلیل لازم است تا برای خرید دیوارپوش پی وی سی به مراکز فروش معتبر آن مراجعه نمایید.

آذران پلاست یکی از شرکت های تولیدکننده دیوارپوش پی وی سی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار داده است. قیمت سقف کاذب، دیوارپوش و ماربل شیت در این مرکز بسیار مناسب بوده و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. بنابراین شما خریداران گرامی میتوانید با خیالت راحت، محصولاتی تضمین شده و اصل از این برند تهیه نمایید و از کارایی های مفید آن لذت ببرید.