گران بودن قیمت سئو، تضمینی برای کیفیت خدمات سئو است؟

سئوکارها بر اساس میزان مهارت و تجربه‌ای که دارند برای خدمات سئو قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. قیمت‌های سئو که صاحبان وب‌سایت‌ها را در دوراهی انتخاب برای انجام یاد عدم انجام سئو برای سایت قرار می‌دهد. سئو گران یا ارزان؟! موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

با خدمات سئو سهم رقبای خود را بربایید و رهبر بازار شوید!

یکی از دغدغه‌های هر کسب‌وکاری از جمله کسب‌وکارهای آنلاین این است که بتوانند صاحب سهم عمده بازار باشند. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید یک کسب‌وکار سهم رقبای خود را تصاحب کند. 

امروزه که بیشتر افراد برای کسب اطلاعات و خریدهای خود در موتورهای جستجو به‌ویژه گوگل سرچ می‌کنند، دریافت سئو حرفه‌ای و در نتیجه حضور در صفحه اول گوگل در بهترین جایگاه‌ها، به‌ازای کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان می‌تواند به شما کمک کند تا سهم قابل‌توجهی از این جستجوها را از آن خود کنید. 

اما این تنها مزیت سئو نیست. حضور شما در صفحه اول به‌ازای کلیدواژه‌های مهم کسب‌وکارتان و دیده‌شدن‌های بیشتر به برندینگ شما نیز کمک می‌کند و موجب افزایش اعتبار شما خواهد شد. به‌این‌ترتیب شمارش معکوس برای رسیدن شما به رهبری بازار و تصاحب سهم عمده آن آغاز می‌شود.

فتح قله‌های گوگل به چه بهایی ارزش دارد؟

سئو سایت یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که می‌تواند راه نجاتی برای کسب‌وکارهای آنلاین باشد. خدمات سئو سایت کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه‌سازی شوند. 

به‌این‌ترتیب وب‌سایت موردنظر می‌تواند به‌ازای کوئری‌های موردنظر کسب‌وکار خود در بهترین جایگاه‌ها در گوگل قرار بگیرد و ترافیک جذب کند. اما نکته موردنظر این است که برای قرارگرفتن در بهترین جایگاه‌های گوگل چقدر هزینه کنیم؟!

قیمت موفقیت سئو، گران است یا ارزان؟! 

قیمت سئو ارزان یا گران چالشی است که احتمالاً موقع دریافت خدمات سئو با آن مواجه می‌شوید. حتماً بارها شنیده‌اید هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری، این جمله همیشه هم درست نیست. درست است که موفقیت در هر کاری بهایی دارد. 

اما این به معنی نیست هرچقدر بیشتر هزینه کنید شانس موفقیت شما بیشتر است. در مورد سئو سایت هم همین است. شرکت‌های سئو هستند که با وعده خدمات سئو تضمینی به فکر خالی‌کردن جیب شما هستند. باید بدانید که هیچ تضمینی برای هیچ جایگاهی در گوگل وجود ندارد؛ بنابراین به با این وعده‌های پوچ و توخالی فریب نخورید و به کسی اعتماد نکنید. 

اما گاهی گرانی قیمت سئو به دلیل کیفیت بالای خدمات سئو است. کیفیتی که ریشه در سال‌ها تجربه و مهارت دارد. در این مورد تصمیم‌گیری متفاوت می‌شود و باید سیاست‌های کسب‌وکار خود را بررسی کنید.

شیرینیِ‌ فروش به قیمت سئو گران می ارزه …؟!

قیمت سئو گران ممکن است شما را در دوراهی تصمیم‌گیری برای انجام یا عدم انجام سئو قرار دهد. البته پاسخ به این که چقدر سئو گران برای کسب‌وکار شما نجات‌بخش است، بستگی مستقیم دارد به اینکه اصلاً سئو تا چه اندازه بر اهداف بازاریابی شما تأثیرگذار است.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید و کسب‌وکار شما نوپاست. باید بدانید که سئو می‌تواند برگ برنده کسب‌وکار شما باشد. نتایج سئو برای کسب‌وکار آنلاین شما می‌تواند بسیار شگفت‌آور باشد. سئو سایت موجب می‌شود در بسیاری از کوئری‌های کسب‌وکار خود در نتایج گوگل دیده شوید. این بیشتر دیده‌شدن کمک می‌کند به افزایش اعتماد کاربران نسبت به برند شما و البته میزان فروش شما با افزایش ورودی‌ها به سایت افزایش میابد.

روزانه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل انجام می‌شود سئو کمک می‌کند شما با بیشتر دیده‌شدن در این فضا، سهم قابل‌توجهی از این کلیک‌ها را نصیب خود کنید تا جایی که می‌توان گفت شیرینی ‌فروش حتی به قیمت سئو گران می‌ارزد!!

تضمین موفقیت سئو به بهای قیمت سئو تضمینی (گران)

قیمت سئو تضمینی یکی از شگردهای شرکت‌های سئو است که آن را دست‌مایه فریب مشتریان قرار می‌دهند. این شرکت‌ها قیمت سئو بالایی را با رنگ و لعاب تضمین به خورد مشتریان می‌دهند.

درصورتی‌که نمی‌توان هیچ نرخ بازگشت سرمایه‌ای ROI را برای سئو تضمین کرد. زیرا برای این اتفاق عوامل و شرایط مختلفی دست‌اند در کار هستند. عواملی که سئو نمی‌تواند تمام آن‌ها را کنترل کند؛ بنابراین پول کیفیت و خدمات را پرداخت کنید اما به بهای تضمین گران نخرید.

قیمت سئو ارزان در مقابل سئو گران

همان اندازه که قیمت سئو گران نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت شما باشد. سئو ارزان هم می‌تواند کسب‌وکار شما را محکوم به شکست کند. ضرر سئو ارزان گاهی به‌مراتب بالاتر از سئو گران‌قیمت است. زیرا هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. 

هیچ‌کس عاشق چشم و ابروی شما نیست! که محصول یا خدمات خود را ارزان به شما بفروشد. خدمات سئو ارزان کسب‌وکار شما را در نهایت صاحب دارایی‌هایی بی‌ارزش می‌کند. دارایی‌هایی که نه در زمان حال و نه در آینده به هیچ کار شما نخواهد آمد. 

بک‌لینک‌های بی‌ارزش و محتوایی که مفید و کاربرپسند نیست در نهایت تمام آن چیزی است که بهایی را برای آن پرداخت کرده‌اید. تازه این قسمت خوب ماجراست زیرا ممکن است اتفاقات دیگری هم با این ارزانی در انتظار شما باشد!!

سئو سیاه؛ خنجر از پشت سر!!

سئو ارزان گران‌تر از سئو گران در میاید. این شرکت‌ها با تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه سعی می‌کنند سایت شما را به آنچه قول داده‌اند به بهایی ارزان برسانند. ولی مگر می‌شود؟! دیگر نمی‌شود به این راحتی‌ها گوگل را دور زد. سایت شما اندکی نمی‌گذرد که شناسایی می‌شود و با جریمه‌های بسیار سنگینی مواجه خواهد شد.

نتیجه‌گیری ...

مزایای سئو سایت دیگر بر کم‌تر کسی از صاحبان وب‌سایت‌ها پوشیده است. بااین‌وجود قیمت سئو یکی از مهم‌ترین عوامل برای تصمیم‌گیری در مورد انجام یا عدم انجام خدمات سئو سایت است. 

خدمات سئو گران همیشه به معنی این نیست که بهترین خدمات را برای وب‌سایت خود دریافت می‌کنید، باید ببینید این گرانی ریشه در مهارت سئوکار دارد یا ریشه در بی‌انصافی او! 

در واقع همان اندازه که قیمت سئو ارزان خطرناک است خدمات سئو گران هم نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین کند. باید بهایی که پرداخت می‌کنید برای کیفیت و ارزش خدماتی باشد که دریافت می‌کنید.