خرید لوازم یدکی خودروهای برلیانس سری 300 و 200 در ایران

در مورد سری خودروهای برلیانس باید بگوییم که سه خودرو H330، H320 و H230 از جمله مهمترین خودروها هستند. اما تنها دو مدل H330 وH320 را سری خودروهای 300 معرفی می کنند. مدل 320 باید بدانید که یکی از خودروهای هاچ بک شهری شناخته می شود. مدل 330 را به عنوان یکی از مدل های اقتصادی معرفی می کنند. این دو خودرو در سال 1394 با همکاری گروه خودروسازی پارس خودرو ( سایپا ) وارد کشور شدند. هر یک از خودروهای متفاوت برلیانس را به عنوان خودروهای ارزان قیمت چینی معرفی می کنند.  این دو خودرو سری 300 برلیانس توانسته اند فروش خوبی را به خود اختصاص دهند.

 

خرید لوازم یدکی خودروهای برلیانس

هر یک از انواع خودروهای برلیانس دارای لوازم یدکی متفاوتی می باشند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که هر یک از انواع خودروهای متفاوت برلیانس با استفاده از لوازم یدکی متفاوتی کار می کنند. لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 با یکدیگر فرق می کنند. البته که باید بدانید تا حدودی لوازم یدکی هر یک از سری ها با یکدیگر شبیه هستند. در صورتی که می خواهید بهترین و با کیفیت ترین قطعات را روی برلیانس نصب کنید باید به خوبی مناسب بودن قطعات با مدل خودرو را بررسی کنید.

اصل بودن هر یک از لوازم یدکی برلیانس اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به خوبی فروشگاهی که فروش لوازم یدکی انواع ماشین های برلیانس را بر عهده دارد، بشناسید. در این صورت می توانید با اطمینان خاطر انواع لوازم یدکی مربوط به خودروی برلیانس را تهیه کنید. فروشگاه یدک مارکت لوازم یدکی برلیانس H320، H330 و H230 را با بهترین قیمت و همراه با گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد. برخی از مهمترین و اصلی ترین لوازم یدکی  برلیانس را در ادامه معرفی می کنیم.

51

خودروهای برلیانس

خرید لوازم یدکی خودروی برلیانس H320

در مورد خرید لوازم یدکی برلیانس H320 باید بدانید که دسته بندی های متنوعی از قطعات این خودرو وجود دارد. زمانی که خودرو از 5150 تا 5500 کیلومتر را بگذراند باید به صورت دوره ای سرویس شود. هزینه های مربوط به سرویس دوره ای این خودرو متغیر می باشد. برای بررسی دوره ای این خودرو تمامی بخش های خودرو بررسی می شود. برخی از قطعات موتوری بعد از مدتی باید تعویض شوند تا کارکرد مناسبی در خودرو به وجود آید. برخی از دیگر قطعات و لوازم یدکی برلیانس H320 هستند که نیاز است بعد از آسیب عوض شوند. این نمونه از قطعات را در دسته بندی های بدنه، سیستم تعلیق، جلوبندی و ... مشاهده می کند.

فروشگاه یدک مارکت به صورت مستقیم واردات تمامی لوازم یدکی برلیانس H320 را بر عهده دارد. بنابراین شما می توانید هر یک از لوازم یدکی خودروهای برلیانس را از این فروشگاه تهیه کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هر یک از قطعات خودروی برلیانس نسبت به قطعات خودروهای داخلی، گران تر می باشد. به دلیل بالا بودن قیمت برخی از قطعات برلیانس بسیاری از افراد به دنبال نمونه های دست دوم می باشند که این اقدام بسیار اشتباه است. شما هر یک از قطعات برلیانس H320 را باید همراه با گارانتی تهیه کنید و در مورد اصل بودن آنها اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید لوازم یدکی خودروی برلیانس H330

برای خرید لوازم یدکی برلیانس H330 باید به خوبی دسته بندی های این لوازم یدکی را بشناسید. کارشناسانی که فروش لوازم یدکی برلیانس را بر عهده دارند به خوبی در مورد دسته بندی های قطعات خودرو آگاهی دارند. بر اساس نیاز خودروی شما می توانند بهترین نمونه از قطعات را برای خرید معرفی کنند. دقت داشته باشید که هر یک از قطعات نصب شده روی خودروی برلیانس باید کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشند. بنابراین اصالت کالا را زمان خرید باید به خوبی بررسی کنید. برخی از لوازم یدکی هایی که اصل نمی باشند طول عمر زیادی از خود نشان نمی دهند. به همین دلیل بعد از مدتی ساختار خودروی برلیانس با مشکل مواجه می شود.

52

خودروهای برلیانس

برخی از لوازم یدکی برلیانس H330 در دسته بندی مربوط به بدنه، سیستم تعلیق و جلوبندی می باشد. این قطعات برلیانس H330 را می توانید بعد از آسیب خودرو از فروشگاه یدک مارکت خریداری کنید. اما باید بدانید که برخی از دیگر لوازم یدکی برلیانس H330 برای موتور هستند و باید به صورت دوره ای تعویض شوند. با گذراندن کیلومتر خودرو از اندازه مشخص شده باید تمامی بخش های موتوری خودروهای برلیانس بررسی شوند. در این صورت اگر یکی از قطعات مشکل داشته باشند سریعا برای تعویض آنها اقدام خواهید کرد.

خرید لوازم یدکی برلیانس H230

جهت خرید لوازم یدکی برلیانس H230 و دو مدل سری 300 خودروهای برلیانس باید ابتدا کیفیت آنها را بررسی کنید. لوازم یدکی هر یک از خودروهای خارجی و چینی به صورت وارداتی هستند. یعنی شرکت ها و فروشگاه های معتبر این لوازم یدکی را از کشورهای خارجی وارد می کنند. بر همین اساس هزینه خریداری آنها به نسبت قطعات داخلی بالاتر می باشد. برای اینکه برخی از فروشندگان رضایت مشتری را با قیمت کمتر جلب کنند، نمونه تقلبی لوازم یدکی برلیانس H230 و دیگر مدل های برلیانس را تولید می کنند.

 آنها از متریال های بی کیفیت برای تولید قطعات استفاده می کنند. به همین دلیل قیمت کمی دارند ولی طول عمر زیادی روی خودروهای برلیانس از خود نشان نمی دهند. برای خرید لوازم یدکی برلیانس H230 و اطلاع از قیمت قطعات می توانید به وب سایت یدک مارکت مراجعه کنید. کارشناسان فروشگاه در مورد هر یک از قطعات خودرو و نحوه نصب آنها روی خودروی برلیانس شما را راهنمایی می کنند. در این صورت با آگاهی بیشتری می توانید قطعات برلیانس را تهیه کنید و روی خودرو نصب نمایید.

فروش لوازم یدکی خودروی برلیانس با قیمت عمده

فروش هر یک از لوازم یدکی برلیانس با قیمت عمده و با بهترین کیفیت در یدک مارکت انجام می شود. یدک مارکت به صورت مستقیم تمامی قطعات برلیانس را وارد کشور می کند. به همین دلیل از مشتریان خود برای خرید لوازم یدکی برلیانس هزینه زیادی دریافت نمی کند. قیمت لوازم یدکی برلیانس بستگی به فاکتورهای متنوع دارد. نوع قطعات یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لوازم یدکی می باشد. توجه داشته باشید که پیش از خرید انواع لوازم یدکی برلیانس باید قیمت آنها را در وب سایت بررسی کنید و سپس آنها را تهیه نمایید.

53

خودروهای برلیانس

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای برلیانس

امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که خرید لوازم یدکی برلیانس و بسیاری از دیگر خودروها را به صورت اینترنتی انجام دهند. انواع قطعات خودروهای برلیانس در وب سایت یدک مارکت به صورت اینترنتی به فروش می رسند. ارسال هر یک از قطعات خودروی برلیانس توسط این فروشگاه به شهر تهران، کمتر از دو ساعت زمان می برد. لوازم یدکی برلیانس در این فروشگاه طی یک روز کاری به اطراف تهران ارسال می شود. همچنین باید بدانید ارسال قطعات برلیانس به شهرستان ها حدود 48 الی 72 ساعت زمان می برد. در صورتی که خرید قطعات برلیانس را از این فروشگاه انجام دهید و هزینه بالای دو میلیون را پرداخت نمایید، ارسال قطعات برایتان رایگان است.