جوراب واریس و بالش طبی مموری فوم را از کجا بخریم

امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه پزشکی درب‌های جدیدی از درمان را به روی بشر باز کرده است که جنبه‌های درمانی بسیار جالبی دارد. در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو https://tavanino.com/ به عنوان یک فروشگاه تخصصی کالا های های درمانی و مراقبتی انواع بالش های طبی و جوراب های فشاری واریس را با قیمت ارزان و مناسب به صورت اینترنتی به فروش میرسساند.روش‌های نوین درمانی که بیشتر با هدف پیشگیری و کنترل ارائه می‌شوند، روش‌های دارویی چندان جایی ندارند. در این روش‌ها بیشتر تمرکز درمان بر روی اصلاح عادات غلط روزانه است. در واقع افراد می‌توانند با استفاده از تجهیزات پزشکی خاصی بسیاری از مشکلات و بیماری‌های مزمن خود را کنترل و درمان کنند. بالش طبی و یا جوراب واریس نمونه‌هایی از این تجهیزات پزشکی هستند. در ظاهر این تجهیزات بسیار ساده هستند اما بازدهی آن‌ها بر اساس تحقیقات علمی و پزشکی کاملا باکیفیت و اثبات شده است. در حالت کلی کارایی بالش طبی مموری فوم  جوراب طبی مشخص است اما در ادامه شما را با ویژگی این تجهیزات آشنا می‌سازیم تا به درک بهتری از آن‌ها برسید.

بالش طبی

 خرید بالش و بالش طبی درانواع مدل ها با قیمت های متنوع در بالش مموری فوم ساده ،بالش موج دار و... در بازار و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو ارائه و قابل خریداری است.از آنجا که کیفیت خواب نقش بسیار مهمی در سلامت جسمی و ذهنی افراد دارد، توجه به کالای خواب و استاندارد بودن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بالش طبی یکی از انواع کالای خواب است  که جنبه درمانی دارد. این بالش برای اصلاح وضعیت سر و گردن و محافظت از آن‌ها حین خواب استفاده می‌شود. طبیعتا اگر بدن شما در حالت خواب در وضعیت ریلکسی قرار بگیرد، می‌توانید پس از تجربه یک خواب آرام پر انرژی به امور روزمره خود بپردازید.‌ بالش‌های طبی با ساختار خاصی که دارند، دقیقا برای این هدف طراحی شده اند.‌  در واقع این بالش‌ها با هدف قرارگیری سر و گردن در وضعیت نرمال حین خواب طراحی و تولید شده اند‌. انشعابات نخاعی و عصبی که پل ارتباطی مغز و سایر اندام‌ها هستند از بین مهره‌های گردن عبور می‌کنند، بنابراین می‌توان اهمیت سلامت و وضعیت نرمال گردن را درک کرد.

‌ علاوه بر برقراری تعادل در ساختار سر و گردن انواع بالش طبی با اشکال مختلف برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده اند و در نهایت نیز هدف آن‌ها متعادل سازی  وضعیت بدن است. بالش‌های طبی در انواع مختلف مزایای درمانی بسیاری را برای افراد به ارمغان می‌آورد. در ادامه انواع این تجهیز پزشکی را معرفی می‌کنیم.

انواع بالش طبی

  • بالش مموری فوم: این نوع بالش از پلیمری به نام پلی اورتان تشکیل شده و دارای خاصیت الاستیک است. در واقع الیاف تشکیل دهنده بالش مموری فوم از جنس فوم است. الاستیک بودن آن به خاصیت برگشت پذیری فوم پس از برداشتن فشار از روی آن، اشاره دارد. به این صورت که وقتی سر خود را روی این بالش طبی قرار می‌دهید، فوم آن تغییر شکل داده و حالت خود را با ساختار سر و گردن شما هماهنگ می‌سازد.‌ این بالش از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. شما می‌توانید از خواص آنتی باکتریال، ضد آلرژی و ضد تعریق این تجهیز پزشکی لذت ببرید. بالش مموری فوم با کاهش فشاری که هنگام خواب به سر و گردن شما وارد می‌شود، خواب عمیق و آرامی را برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر ساختار داخلی این بالش روکش آن نیز ضد الرژی بوده و در برابر جذب گرد و غبار و آلودگی مقاوم است. بالش مموری فوم انواع مختلفی دارد که برای هر کدام کارایی خاصی تعریف شده است.
  • بالش بارداری: حساس ترین و سخت ترین روزهای زندگی هر مادری دوران بارداری او است. این سختی و فشار در روزهای پایان بارداری بیشتر می‌شود و مادران به دلیل عدم خواب صحیح یا بد خواب شدن ضعیف و مستعد مریضی هستند. این بانوان می‌توانند از بالش طبی مخصوص بارداری استفاده کنند.این بالش با طراحی ارگونومیک بین زانوها قرار گرفته و ضمن جلوگیری از سایش زانوها و کاهش فشار وارده به ستون فقرات و کمر و شکم مادر باردار، به گردش خون صحیح مادر و جنین نیز کمک می‌کند. در نتیجه مادر می‌تواند یک خواب عمیق و آرام را تجربه کند. علاوه بر طراحی جالب این بالش مواد تشکیل دهنده و روکش آن نیز از الیاف باکیفیت پلی استر و پنبه هستند که مزایای بسیاری به همراه دارند.
  • بالش موج دار: بالش موج دار یا بالش موج مدیکو خود نوعی از بالش مموری است. این بالش با طراحی خاص خود فشاری که به سر و گردن وارد می‌شود را کاهش داده و وضعیت گردن را در حالت نرمال و ریلکس قرار می‌دهد.

بالش:قیمت و خرید بالشت طبی و مموری فوم ساده و موج دار

  • بالش دور گردنی: این بالش نیز نوع دیگری از بالش مموری فوم است و همان طور که از نام آن مشخص است، دور گردن قرار می‌گیرد. این بالش طبی علاوه بر اصلاح وضعیت گردن، ستون فقرات را نیز در وضعیت استاندارد و نرمال قرار می‌دهد. به این ترتیب علاوه بر کاهش دردهای مزمن ناحیه گردن از ورود هر گونه آسیب به ستون فقرات که از عادات غلط روزانه ناشی می‌شود، جلوگیری می‌کند‌. این بالش بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند خستگی و کوفتگی عضلات گردن خود را رفع سازند.
  • بالش آنتی رفلکس: این بالش دارای یک شیب استاندارد است و برای بهبود وضعیت سر و کردن نسبت به بدن در هنگام خواب طراحی شده است. این بالش برای بزرگسالان و نوزادان کاربرد دارد و برای هر کدام نیز مزایای بسیاری به همراه دارد. این محصول پزشکی از غلتیدن و خفگی نوزاد حین خواب جلوگیری کرده و در بزرگسالان نیز سبب کاهش فشار به کمر، رفع اختلالات خواب و بهبود گردش خون می‌شود.
  • ایرینگ زیر نشیمنی: این محصول نوع دیگری از بالش طبی است و خود از انواع مختلفی تشکیل شده که همگی دارای فوم دو تکه هستند. این بالش مخصوص افرادی است که از دردهای ناحیه نشیمنگاه، بواسیر، کمردردهای مزمن و مشکلات مربوط به ناحیه نشیمنگاه و کمر رنج می‌برند.‌ این بالش برای افرادی که ناچارند ساعات طولانی در روز را بنشینند، بسیار ایده آل است. ایرینگ زیر نشیمنی به اصلاح ساختار و قوس ستون فقرات نیز کمک می‌کند و با بهبود گردش خون در ناحیه نشیمنگاه و پشت ران از خواب رفتگی پاها هنگام نشستن جلوگیری می‌کند.
  • بالش مخصوص تنگی نفس: این بالش برای بیمارانی که از لوله‌های دستگاه تنفسی استفاده می‌کنند، تنفس بهتر و راحت‌تری فراهم می‌سازد.
  • بالش آرتروز: این محصول برای افرادی که آرتروز کردن رنج می‌برند طراحی شده است. طراحی جالب و استاندارد این بالش سر و کردن را در وضعیت نرمال قرار داده و دردهای ناشی از آرتروز گردن را کاهش می‌دهد.

قیمت و خرید بالش طبی

قیمت این محصول با توجه مدل بالش، نوع طراحی آن، مواد تشکیل دهنده و فاکتورهایی از این دست تعیین می‌شود. ضمن این که برند تولید کننده و فروشگاه عرضه کننده نیز بر قیمت آن موثر اند. قبل از هر چیزی این نکته را در نشر بگیرید که شما نمی‌توانید تنها با خرید یک نوع بالش تمام مشکلات خود در نقاط مختلف بدن را بر طرف سازید. بنابراین اگر به چند مدل از این بالش احتیاج دارید، آن‌ها را از فروشگاه توانی نو خرید کنید تا برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد.

جوراب واریس

 جوراب واریس و یا جوراب فشاری برای مشکلات وریدی و بیماری‌های مزمنی نظیر واریس به فراوانی در بین افراد مورد استفاده و خریداری می‌شود.‌ واریس زمانی اتفاق می‌افتد که دریچه رگ‌های افراد آسیب دیده و گردش خون به درستی انجام نمی‌شود. به این ترتیب خون در اطراف مچ و ساق پا تجمع می‌کند و پس از مدتی به دلیل عملکرد نادرست دریچه‌ها، رگ‌های واریسی ظاهر می‌شوند. این رگ‌ها به شکل طناب‌های پیچ خورده به رنگ آبی یا بنفش در زیر پوست نمایان می‌شوند. به دنبال این وضعیت افراد از سنگینی و ورم پاها، درد و گرفتگی شبانه در پاهای خود رنج می‌برند. این بیماران می‌توانند با استفاده از جوراب واریس از مشکلات خود کمکنند. این جوراب‌ها که به جوراب فشاری هم معروف اند سبب بهبود وضعیت کردش خون شده و از بروز رگ‌های واریسی و عنکبوتی جلوکیری می‌کنند.

عملکرد جوراب واریس به این صورت است که به مچ پا و ساق پا فشار وارد کرده و با فشرده سازی وریدهای سطحی به دریچه‌های سیاهرگی کمک می‌کند که به درستی عمل کنند و خون بدون مشکل انسداد به قلب بازگردد. اگر قصد استفاده از این جوراب فشاری را دارید، بهتر است هنگام صبح قبل از این که رخت خواب خود را ترک کنید، آن را بپوشید، چون دریچه‌های سیاهرگی در پاهای شما در وضعیت افقی و دراز کش کمتر تحت تاثیر نیروی جاذبه قرار گرفته و عملکرد بهتری دارند. به این ترتیب جوراب فشاری گردش خون صحیح در ناحیه پا را در طول روز فراهم می‌سازد. جوراب واریس از مشکلاتی نظیر تورم مچ پا، گرفتگی عضلات پا در طول شب، خستگی و درد پا و سندرم پای بی قرار جلوگیری می‌کند. به این نکته توجه کنید، جوراب‌های فشاری دارای سایزبندی هستند. بنابراین برای این که احساس راحتی در پا داشته باشید، بهتر است جورابی متناسب با سایز پای خود تهیه کنید.

قیمت وخرید جوراب واریس فشاری

قیمت جوراب واریس

قیمت جوراب واریس نیز با توجه به جنس آن، سایز جوراب، برند تولیدکننده و فروشگاهی که آن را عرضه می‌کند، بستگی دارد. برای این که در استفاده از این نوع جوراب به نتیجه برسید، باید در انتخاب جنس و کیفیت آن دقت کنید. جوراب واریس فروشگاه توانی نو دارای بافت الاستیک بوده و در معتبرترین برندها با بهترین قیمت رقابتی عرضه می‌شود. خرید اینترنتی این نوع جوراب از توانی نو ضمن اطمینان از اصالت کالا، خرید ارزان قیمتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

تجهیزات پزشکی توانی نو

توانی نو در حوزه ارائه انواع کالای پزشکی در برترین برندهای دنیا فعالیت می‌کند و تمام محصولات خود را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا ارائه می‌کند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید جوراب واریس و سایر تجهیزات پزشکی از طریق لینک زیر وارد سایت فروشگاه شده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع: https://tavanino.com/