۱۰ تیم ویژه در جستجوی جسد مفقود شده در رودخانه کرج

احسان نصیری با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه ۵۰ غواص (۱۰ تیم ویژه) از کشور به استان البرز در راستای همراهی و مساعدت به امداد و نجات استان البرز و یافتن جسد جوان مفقود شده در رودخانه کرج اعزام شدند.

رودخانه کرج ۴ نفر را به کام مرگ فرو برد این خبری بود که ۲۴ فروردین ماه سال ۹۵ معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز به خبرنگار ما اعلام کرد و امروز با گذشت قریب به ۳۴ روز از آن حادثه هنوز جسد یکی از قربانیان از رودخانه کرج خارج نشده و تلاش های عوامل امداد و نجات استان برای یافتن این جوان ۲۴ ساله همچنان ادامه دارد. 

456457567

داود رجبی آن زمان در اشاره به جزییات حادثه گفت: ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه حادثه ای در محور کرج چالوس رخ داد و به واسطه انحراف و سقوط پژو پرشیا در رودخانه کرج ۴ سرنشین آقا در دم جان باختند. هلال احمر استان البرز در محل حادثه حضور یافت و با تلاش عوامل امداد و نجات خودرو به همراه دو سرنشین کشته شده از رودخانه خارج شدند و  متاسفانه دو سرنشین خودرو به دلیل انحراف به داخل رودخانه سقوط کرده بود مفقود شدند.

وی همچنین به خبرنگار ما اعلام کرده بود: با وجود تلاش های عوامل امداد و نجات هلال احمر تا کنون جسد دو قربانی مفقود شده یافت نشده و تلاش برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد و بارندگی طی دو روز اخیر در استان کار را سخت تر کرده است و حجم آب به واسطه بارندگی بالا بوده و طغیان رودخانه کرج مانع از فعالیت عوامل امداد و نجات هلال احمر شده است.

77777777777777777

و اما ۲۷ فروردین ماه سال ۹۵ بود که بار دیگر باران آرامش بهاری استان البرز را بر هم ریخت و معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز در گزارش دیگرش به خبرنگار ما اعلام کرد جسد یکی از قربانیان همچنان در رودخانه کرج باقی مانده و به دلیل شدت بارندگی ها طی چند روز گذشته رودخانه کرج خروشان بوده و با وجود تلاش های عوامل امداد و نجات هلال احمر تا کنون جسد قربانی مفقود شده یافت نشده و تلاش برای یافتن جسد همچنان ادامه دارد. 

جوان ۲۴ ساله غرق شده در رودخانه کرج همچنان پیدا نشده و این درحالیست که مدیر کل بحران مدیریت استانداری البرز روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه خبر از آمدن ۵۰ غواص از کشور به استان البرز در راستای همراهی و مساعدت به امداد و نجات استان البرز و یافتن جسد جوان مفقود شده داد. 

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان البرز ضمن بازدید از محل حادثه درباره جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: ۱۰ تیم ویژه با توجه به اصرار خانواده جوان ۲۴ ساله و مدیر بحران استانداری البرز از روز گذشته وارد استان شده و تیم غواصی و نجات در سیلاب از صبح دیروز جستجوی خود را از بخش درده از رودخانه کرج آغاز کرد. 

احسان نصیری افزود: متاسفانه به علت حجم بالای آب و گل آلود بودن آن جسد هنوز پیدا نشده و تلاش های این ۱۰ تیم ویژه و عوامل امداد و نجات هلال احمر استان البرز همچنان ادامه دارد.

و اما باران های بهاری هر روز میهمان آسمان البرز شد و عوامل امداد و نجات همواره در تلاش برای یافتن جسد بودند و امروز قریب به ۳۴ روز از این حادثه می گذرد و حال باید دید آیا رودخانه کرج جسد قربانی ۲۴ ساله در کام مرگ فرو رفته را به خانواده اش باز می گرداند؟