اگر پیامک ثبت نام یارانه دریافت نکردیم، چه کنیم؟

به گزارش افکارنیوز،محمود واعظی تصریح کرد: افرادی که برای ثبت نام وارد سامانه رفاهی شده و ثبت نام خود را به صورت کامل انجام داده اند، هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: کسانی که تاکنون پیامک ثبت نام یارانه خود را دریافت نکرده اند نگران نباشند، زیرا مشکل آنها بعدا مورد بررسی و حل و فصل خواهد شد.

واعظی با اشاره به نحوه طراحی سایت رفاهی برای ثبت نام یارانه ها، افزود: برای راه اندازی این سایت، مرکز دیتا سنتر ملی با حضور متخصصان کشورمان راه اندازی شد به طوری که از این پس این مرکز ملی داده ها می تواند برای انجام هر برنامه مهم ملی مورد استفاده قرار گیرد.

یادآوری می شود پس از ۱۰ روز ثبت نام متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی از ساعت ۲ بامداد روز شنبه آغاز شد که برهمین اساس سرپرستان خانوار و متقاضی دریافت یارانه نقدی که تاکنون نتوانستند ثبت نام خود را در سامانه رفاهی انجام دهند می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. علاقه مندان به انصراف از دریافت یارانه نیز می توانند از این ساعت انصراف خود را اعلام نمایند.

این گروه از سرپرستان خانوار تا ساعت ۲ بامداد شنبه فرصت دارند با مراجعه به سامانه refahi. ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تاکنون ثبت نام از متقاضیان یارانه که رقم سمت راست کد ملی آنها صفر، یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت و ۹ بوده انجام شده و قرار است در دو روز ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جامانده ها نیز ثبت نام و یا اینکه ازانصراف یارانه ثبت نام کنند.