۴۵هزار تومان چه دردی دوا کرد که ۲۵۰هزار تومان دوا کند!
گروه سیاسی

: رییس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد، در واپسین لحظه های حضورش در ساختمان خیابان پاستور، در جمع مردم سمنان اجرا نشدن موفق هدفمندی یارانه ها را برگردن عده ای دیگر انداخت و مدعی شد که اگر این عده می گذاشتند، به جای ۴۵هزار تومان، ۲۵۰هزار تومان به هر ایرانی تعلق می گرفت.

به گزارشافکارنیوز، آخرین اظهارات یارانه ای احمدی نژاد آن هم در واپسین ماه های تکیه اش بر صندلی پاستور در حالی بیان می شود که درست ۴سال پیش در اردیبهشت ماه سال ۸۸، در خیز برای سکانداری دولت دهم ویوعده یارانه نقدی ۵۰ تا ۷۰هزار تومانیرا داده بود.

" اگر متوسط ۶۰ هزار تومان را در نظر بگیریم یک خانواده ۵ نفری ماهانه ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد که مجموع مصرف آب، برق و گاز این خانواده ۷۰ تا ۱۳۰ هزار تومان خواهد شد در حالیکه دریافتی این خانواده ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. " این اظهارات یارانه ای احمدی نژاد در تاریخ ۳اردیبهشت سال ۸۸ است؛ زمانی که او در اجتماع پرشور مردم اسلامشهر، از اختصاص ۵۰ تا ۷۰هزار تومانی یارانه نقدی به هر نفر سخن گفته بود.

حال ۴سال از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد می گذرد و با اینکه مدت زمان زیادی تا خداحافظی او از پست ریاست بر دولت دهم نمانده است، اما وی باز هم از پول نقدی صحبت می کند که میتوانست مقدارش را بیشتر کند اما نگذاشتند!

اکنون باید از رئیس جمهور پرسید که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و تورم روز افزون ، ۴۵هزار تومان چه دردی را از مردم دوا کرد که ۲۵۰هزار تومان دوا کند!