به گزارش افکار، ناصر سالار با بيان اين مطلب گفت: يكي از چالشهاي مهم اقتصاد كشور در شرايط كنوني، چنان كه بسياري از صاحبنظران اقتصادي گفتهاند، رشد فزاينده نقدينگي است كه توسعه بانكداري الكترونيكي ميتواند تا اندازه قابل توجهي موجبات مديريت فضاي فعلي اقتصاد را فراهم آورد.

عضو هیات مدیره بانک گردشگری افزود: تاثیر مثبت بانکداری الکترونیکی در مدیریت نقدینگی، زمانی رخ می‌دهد که تدابیر لازم جهت توسعه پول الکترونیکی و نیز اقدامات عملیاتی در این حوزه صورت گیرد.

مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به گشایش شعب جدید این بانک در استان‌های کشور اظهار داشت: ‌ بانک گردشگری، برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه بانکداری الکترونیکی و بانکداری اختصاصی دارد که با اجرای آنها قصد دارد نقش خود را در توسعه این نوع خدمات ایفا کند.

وی در پایان با اشاره به سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار و نیروی انسانی بومی، در هر حالتی وظیفه مسوولان اقتصادی کشور چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی است. وی اظهار داشت: فعالیت شرکت فولاد صنعت بناب، زیر نظر بانک گردشگری یکی از گام‌های عملیاتی این بانک در راستای حمایت از تولید بود، که در سال جاری به بار نشست.

سالار اظهار داشت: یکی از خدمات بانکی که امروزه بسیار مورد استفاده واقع شده است، استفاده از کارت های الکترونیک بانکی است. وي گفت: امکان برداشت، واریز و انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر به کمک این فناوری نوین موجب ايجاد سهولت و تسریع در انجام فعالیت های بانکی مشتریان میشود.