معرفی هتل های بین المللی جزیره کیش

جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری در ایران است که سالانه تعداد بی‌شماری از مسافران و تاجران به این جزیره سفر می‌کنند. علاوه‌بر این می‌توان آن را یکی از مراکز مهم تجاری ایران به‌شمار آورد. صرف‌نظر از اهمیت اقتصادی و گردشگری که دارد آیا سفر به این جزیره هیجان‌انگیز است و ارزش آن را دارد تا میلیون‌ها مبالغ نقدی را برای سفر به آن انجام داد؟

به‌طور حتم پاسخ به این سوال را می‌توان از بازتاب تعداد مسافران به این جزیره پیدا کرد. بخشی از اهمیت کیش را هتل‌های آن تامین می‌کنند. برای همین در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های کیش آشنا کنیم.

لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در کیش محسوب می‌شود که در سال 1397 احداث شد. به‌عنوان یک هتل تازه‌ساخت و 4 ستاره توانسته تا حد بسیاری امکانات رفاهی را برای مسافران و مهمانان خود فراهم کند. در واقع بین هتل های کیش تازه‌ساخت از باکیفیت‌ترین آن‌ها معرفی می‌شود. دارای 8 طبقه و 154 واحد اقامتی است.

یکی از مزیت‌های این هتل موقعیت جغرافیایی آن بوده که نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کرده است. تورهای متعددی اقامت در این هتل را برای مسافران خود در نظر می‌گیرند. از امکانات رفاهی آن می‌توان به خدمات لاندری، رستوران ایرانی و فست‌فود و کافی‌شاپ، خدمات ویژه به معلولان، سالن‌های ویژه برای برگزاری انواع جشن‌ها، اینترنت پرسرعت، فروشگاه و دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش

10

این هتل با داشتن 342 واحد در 18 طبقه به‌عنوان یک هتل 5 ستاره در کیش به‌خوبی می‌درخشد. ساخت این اقامتگاه را در سال 1396 آغاز کرده‌اند و می‌توان آن را یک ساختمان نوساز در نظر گرفت. این هتل را می‌توانید به‌راحتی از تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی مشاهده کنید. اگر برای اقامت، هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید قادر هستید دسترسی بسیار آسان به محبوب‌ترین گردشگاه‌ها و تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز در جزیره کیش داشته باشید.

یکی از بهترین خدماتی که در هتل بین المللی کیش دریافت می‌کنید تهیه غذاهایی بسیار باکیفیت است چراکه این مجموعه به‌طور حرفه‌ای روی منوها و رستوران‌های خود کار می‌کند. دارای رستوران و کافی‌شاپ بسیار باکیفیت بوده که در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان عزیر است.

در واقع می‌توان این‌طور در نظر گرفت که این هتل به‌واسطه امکاناتی که در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد به‌عنوان بهترین اقامتگاه‌های 5 ستاره کیش شناخته می‌شود. این امکانات شامل انواع تفریحات آبی، استفاده از فضای باز و سرسبز برای دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، سرویس کرایه خودرو، خدمات عکاسی و سرویس ترنسفر فرودگاهی می‌شود. به‌طور کلی می‌توان این هتل را بهترین انتخاب برای اقامت در جزیره دانست.

هتل ایران کیش

اگر از آن دسته از افرادی هستید که محل اقامت‌تان برای دسترسی به قسمت‌ها مهم جزیره از اهمیت بالایی برای‌تان برخوردار است می‌توانید این هتل را انتخاب کنید. هتل ایران کیش در بلوار خلیج‌فارس، میدان امیرکبیر واقع شده است و تقریبا 5 دقیقه تا ساحل دریا، 10 دقیقه تا مراکز خرید و 15 دقیقه تا فرودگاه با ماشین فاصله دارد. این ساختمان در سال 1393 افتتاح شد و دارای 7 طبقه و 122 واحد برای پذیرایی از مهمان‌ها و مسافران است.

از امکاناتی که می‌توانید در این هتل دریافت کنید می‌توان به 2 رستوران با انواع منوهای ایرانی و بین‌المللی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. لازم به‌ ذکر است که تمام خدمات رفاهی در اتاق‌ها برای مهمان‌ها در نظر گرفته ‌شده تا اقامتی راحت و آسوده داشته باشند. این هتل یکی از پرامکانات‌ترین اقامتگاه‌های کیش با قیمتی بسیار مناسب است.

هتل شایان کیش

هتل شایان خلاف اقامتگاه‌هایی که معرفی شد ساختمانی نوساز نیست و قدمتی 50 ساله دارد. از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌ها در کیش است که در 6 طبقه دارای 193 واحد آماده پذیرایی از مسافران این جزیره است. در سال 1354 این هتل را افتتاح کرده‌اند و در این میان آن‌ را بارها مورد بازسازی و مرمت قرار داده‌اند.

خدماتی که این هتل در اتاق‌ها به شما ارائه می‌دهد بسیار کامل و باکیفیت است و می‌توانید از رستوران‌های آن هم در طول اقامت خود بهره ببرید. کافی‌شاپی که برای هتل در نظر گرفته‌اند هم می‌تواند از امکانات هتل به‌حساب آورد. همچنین می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحات آبی هم بهره ببرید که به بالا رفتن کیفیت سفر شما کمک می‌کند.

هتل بزرگ داریوش کیش

از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به داریوش اشاره کرد. این بنا با الهام از تخت جمشید در سال 1354 ساخته شد. تعداد واحدهای اقامتی در این هتل به 184 سوئیت می‌رسد که آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان جزیره است.

امکانات تفریحی که این هتل ارائه می‌دهد سبب شده تا به بهترین اقامتگاه در ایران و خاورمیانه تبدیل شود. اتاق‌های این ساختمان مشرف به دریا و باغ‌هایی چشم‌نواز است که اقامت در آن را به یک خاطره به‌یادماندنی تبدیل می‌کند.

از امکانات و خدمات دیگر این هتل می‌توان از 4 رستوران، 2 کافی‌شاپ، استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی و بدنسازی رایگان، پارکینگ اختصاصی، زمین تنیس، زمین والیبال، زمین فوتبال، کلوپ پینگ‌پنگ، کتابخانه، سینما و امکانات رفاهی دیگر نام برد.

هتل میراژ کیش

11

میراژ یکی از جدیدترین هتل‌های ساخته‌شده در سال‌های اخیر کیش است که خدمات رفاهی عالی و باکیفیتی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می‌دهد. برای افرادی که علاقه به داشتن یک سفر با اقامتگاه لوکس دارند به‌طور حتم این هتل می‌تواند بهترین گزینه پیش‌رو برای آن‌ها باشد.

معماری این ساختمان بسیار مدرن و خاص است که تمام سوئیت‌های آن روبه مناظری عالی و چشم‌نواز قرار دارند. قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در این هتل زیبا است که دسترسی به مکان‌های مهم را آسان می‌کند.

جمع‌بندی

جزیره کیش به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم تجاری در ایران همواره میزبان تعداد بسیاری از مهمان‌ها و مسافران از سراسر دنیا بوده است. به‌طور حتم برای پذیرایی از این افراد نیاز به اقامتگاه‌هایی فوق مجلل همراه با خدماتی عالی و بی‌نقص نیاز است.

اگر تجربه سفر به جزیره کیش را داشته باشید متوجه خواهید شد که هتل‌های بین‌المللی همراه با خدمات رفاهی مناسب در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که بسیاری از آن‌ها در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مهمان‌ها در این ‌روزها افتتاح شده‌اند.