زمان واریز وجه برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو مشخص شد+ شرایط

کسانی هم که خودرو را به صورت پیش فروش ثبت نام کرده بودند زمان تحویل خودرو مورد نظر ، باید قیمت روز خودرو را پرداخت کنند.حال با این تفاسیر  ایران خودرو  زمان و مهلت واریز وجه را برای هر دو گروه تعیین کرده است ونوبت واریز وجه از طرف متخبان شده است. با ما همراه باشید.

افرادی که نامشان در قرعه کشی روز شنبه اعلام شده است و در حال حاضر در این دوره از قرعه کشی به تفکیک محصولات نام این متقاضیان روی سایت ایران خودرو قابل مشاهده است ، ضمن اینکه برای آن ها پیامک اطلاع رسانی نیز ارسال می شود تا از زمان اولویت بندی خود مطلع شوند.

ثبت نام کنندگان در این قرعه کشی می توانند به بازکردن سایت شرکت ایران خودر ، در قسمت اعلام نتایج قرعه کشی از نتایج این لاتاری و رنده شدن یا عدم تخصیص خود بر اساس محصول انتخابی ازلاع پیدا کنند.این نتایج در صفحه کاربری مشتریان هم قابل رویت می باشد.

لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو توسط آبی های جاده مخصوص در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ نیز تعیین شده است.فروش فوق العاده در طرح اخیر ایران خودرو بدین صورت است که متقاضی پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با ایران خودرو  محصول مورد نظر را ۹۰ روزه تحویل می گیرد و در روش پیش فروش ، باید متناسب با نوع خودروی انتخابی ، زمان  تعیین شده برای تحویل به متقاضی  از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.(مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد).. 

در ادامه شرایط واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

زمان واریز وجه برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو مشخص شد