افشای ظاهر گوشی گلکسی S۲۴ FE

گوشی هوشمند بعدی سامسونگ ، گلکسی S۲۴ FE یا همان Fan Edition، را FCC در ایالات متحده تأیید کرده و این گواهی اولین عکس‌های این دستگاه را افشا کرده است.

 کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) منبع مهمی برای مشاهده ظاهر گوشی‌های عرضه نشده است. بااین‌حال در این عکس جزئیات گوشی دقیق مشخص نیست و فقط می‌توانیم شمایل کلی آن را ببینیم.

20

عکس منتشرشده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ حین آزمایش الگو‌های تشعشع، توسط برخی تجهیزات بسته شده است. نمایشگر آن خاموش است و عکس از راه دور گرفته شده، اما می‌توانیم تاحدی شباهت‌های این گوشی را در طراحی با گوشی‌های Galaxy S۲۴ و +Galaxy S۲۴ ببینیم.

21

تصاویر مطبوعاتی گلکسی S۲۴ FE اخیراً در اینترنت منتشر شد و بر طراحی آن تأثیر گذاشت. در عکسی که FCC نیز منتشر کرده، ظاهراً دستگاه در جلو و پشت فریم آلومینیومی و قاب شیشه‌ای دارد که مشابه +Galaxy S۲۴/S۲۴ است، اما ظاهراً حاشیه‌های باریک سری S۲۴ را ندارد. رنگ‌بندی‌های احتمالی این گوشی شامل آبی، گرافیتی، نعنایی، نقره‌ای و زرد خواهد بود.

مشخصات احتمالی گلکسی S۲۴ FE

بیشتر مشخصات گلکسی S۲۴ FE مشابه گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس خواهد بود؛ ازاین‌رو، این گوشی هم باید چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ داشته باشد. حتی در ایالات متحده که سامسونگ معمولاً از تراشه‌های اسنپدراگون برای گوشی‌های رده بالا استفاده می‌کند، این دستگاه احتمالاً از Exynos ۲۴۰۰ استفاده می‌کند. تصمیم برای استفاده از تراشه اگزینوس در ایالات متحده، احتمالاً به‌دلیل قیمت بالای جدیدترین تراشه‌های کوالکام است.

باید منتظر ماند و دید سامسونگ این گوشی را دقیقاً چه زمانی معرفی و به بازار عرضه می‌کند. نسخه‌های FE سری گوشی‌های سامسونگ امکانات گوشی‌های پرچم‌دار سری S را معمولاً با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌کنند و احتمالاً Galaxy S۲۴ FE نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود فروش جهانی این گوشی آمار و ارقام خوبی را به جا بگذارد.