تحلیل تتر امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد/ تحلیل تکنیکال تتر

تحلیل تتر امروز و مشاهده نمودار لحظه ای تتر در تبدیل فرصتی است تا شما بتوانید نحوه نوسانات قیمت این استیبل کوین را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین نقطه برای خرید تتر را انتخاب و یک سرمایه‌گذاری موفق بر روی آن رقم بزنید. هرچند هیچ تحلیلی ضمانت صددرصدی ندارد، اما بااین‌حال مشاهده تحلیل تتر امروز راهنمایی برای شما خواهد بود تا بتوانید روند تغییرات این ارز دیجیتال را بهتر پیش‌بینی کنید. البته وابستگی قیمت تتر و قیمت دلار در ایران باعث شده تا تحلیل تتر فقط مرتبط با بازار کریپتوکارنسی نباشد و حتی می‌توان از این تحلیل برای پیش‌بینی شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ایران نیز استفاده کرد.

روش‌های مختلفی برای تحلیل تتر وجود دارد که امکان تسلط به آنها برای هر کسی مقدور است و شما هم می‌توانید با آموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در ارز دیجیتال، تبدیل به تحلیلگر تتر شوید. برای این منظور در قدم اول نیاز به شناخت عوامل موثر بر قیمت تتر و همچنین ابزارهای تکنیکالی موجود برای این روش تحلیلی خواهید داشت.

تحلیل تتر امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد/  تحلیل تکنیکال تتر

 قیمت تتر همچنان درگیر با ناحیه مقاومتی خود است و نتوانسته از سقف سبز رنگ ترسیم شده بالاتر بیاید. البته که فعلا اخبار منفی سیاسی از بازار تتر دور مانده و احتمالا تتر منتظر است تا با انتشار اولین اخبار مربوط به تنش در خاورمیانه دوباره به روند صعودی خود برگردد.

در حال حاضر تصور ما از روند تتر برای چند روز آتی صعودی است و انتظار داریم که به زودی این سقف قیمتی توسط تتر به بالا شکسته شود و تتر را در قیمت‌های بالاتری ملاقات کنیم.