3 پیش فروش برتر میم کوین که مستعد رشد 100 برابری هستند:  $PEPU، $PLAY، و  $MGMES

با جان گرفتن دوباره بازار رمزارزها و نوسان شاخص ترس و طمع که در محدوده 64، سرمایه گذاران به سمت داغترین پیشفروشهای میم کوین در سال 2024 هجوم آورده‌اند.

این پیش‌فروش‌ها طیف وسیعی از علاقه‌مندان به رمزارزها را به سمت خود کشانده و همه نوع فعالیت را از تجربه‌های بازی برای درآمد با موضوع بازی‌های المپیک تا میم کوین هایی که از Pepe the Frog  الهام گرفته اند، ارائه می‌دهند. هرکدام از این پیش فروش ها دارای ابزارهای منحصر به فردی است که همه سلایق را در بر می گیرد.

پپه آنچیند Pepe Unchained (PEPU)

پروژهPepe Unchained   یک پروتکل ابتکاری لایه 2 بلاکچین است که بر روی اتریوم ساخته شده است. عملکرد این پروتکل شبیه به  Base Chainاست که به طور خاص برای ایجاد میم طراحی شده است.

3 پروژه جدید که فکر می کنم به 100 برابر می رسند!

«پپه آنچیند» در حالی که بلاکچین اختصاصی خود را ارائه می کند، با استفاده از شبکه اتریوم کارمزد تراکنش های کمتر و تراکنش های سریع تری را ارائه می دهد.

اهمیت این موضوع این است که امکان ایجاد و میزبانی میم کوین ها روی بلاکچین Pepe را فراهم کرده و برای افزایش کارایی، با اتریوم بریج می شود. پپه آنچیند تاکنون توانسته است در مرحله پیش فروش خود مبلغ چشمگیر 4.8 میلیون دلاری را به عنوان سرمایه جمع آوری کند که نشان دهنده اعتماد بالای سرمایه گذاران به این پروژه است.

از آنجایی که کمتر از 2 روز تا افزایش بعدی قیمت باقی مانده است، همچنان فرصت حضور در این پروژه امیدوار کننده باقی است. همچنین راه اندازی رسمی نزدیک است و این یک لحظه کلیدی برای کسانی به شمار می آید که علاقه مند به مشارکت در مراحل اولیه هستند.

یکی از ویژگی های برجسته «پپه آنچیند» اکسپلورر اختصاصی بلاکچین آن است. این ابزار مشابه Etherscan اتریوم یا  Solscanسولانا، به کاربران اجازه می دهد تا به فعالیت های مرتبط با والت ها پرداخته، تراکنش ها را بررسی کرده و بلاکچین را تحت نظر داشته باشند.

فناوری بلاک چین لایه باز 2 Pepe

این قابلیت، شفافیت را افزایش داده و اطلاعات ارزشمندی را در مورد عملیات بلاکچین ارائه می‌کند که به نوبه خود، به تقویت هر چه بیشتر رویکرد جامع «پپه آنچیند» می انجامد. «پپه آنچیند» همچنین امکان استیکینگ را ارائه داده و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا توکن های خود را حتی قبل از پایان پیش فروش استیک کنند.

این ویژگی، انگیزه مضاعفی به سرمایه گذاران می دهد، چرا که استیک کنندگان را قادر می سازد تا در طول دوره پیش فروش نیز جوایزی کسب کنند.

ترکیبی از استیکینگ و زیرساخت های قوی پروژه، «پپه آنچیند» را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری پرسود تبدیل کرده است.

از منظر برندسازی، «پپه آنچیند» به طور موثری جوهره ی فرهنگ میم ها را در عین ایجاد یک راه حل جدی و نوآورانه بلاکچین به تصویر کشیده است.

نام تجاری جذاب این پروژه که «پپه» معروف را با شخصیت «بزرگ مغز» نشان می دهد، جای خود را به خوبی در میان کاربران باز کرده و جذابیت و پتانسیل آن را برای پذیرش گسترده افزایش می دهد.

«پپه آنچیند» یک فرصت سرمایه گذاری منحصر به فرد و سودآور را در فضای میم کوین ها ارائه می دهد. بلاکچین لایه 2 آن که بر پایه اتریوم ساخته شده است، همراه با اکسپلورر بلاکچین اختصاصی آن و پاداش های استیکینگ، آن را به یک پروژه برجسته در بازار فعلی تبدیل می کند.

«پپه آنچیند» با سرمایه‌های قابل توجهی که در حال حاضر جمع‌آوری شده و حضور قدرتمندی که دارد، آماده یک تأثیرگذاری قابل‌توجه در دنیای میم کوین‌ها و فناوری بلاکچین است. برای شرکت در پیش فروش توکن  $PEPU، به سایت pepeunchained.com  مراجعه کنید.

پلی دوج PlayDoge (PLAY)

«پلی دوج  (PLAY)» یک بازی مهیج بازی برای کسب درآمد است که در حال حاضر در مرحله پیش فروش خود قرار داشته و تاکنون موفق به جذب 5.8 میلیون دلار سرمایه شده است. این عملکرد قوی در جذب سرمایه، پیش بینی های صعودی پیرامون این پروژه را برجسته تر می کند.

سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از اتریوم، USDT، BNB یا حتی کارت اعتباری خود در این پیش فروش مشارکت کنند که این طیف متنوع از پرداخت باعث می شود که برای مخاطبان گسترده‌ای قابل دسترس باشد.

الگوی اصلی «پلی دوج»  از ماجراهای بازی نوستالژیک و قدیمی دوبعدی دهه 1990 است که این سبک محبوب را با یک مدل بازی برای کسب درآمد ترکیب می کند. این پروژه در واقع از تاماگوچی الهام گرفته شده است. برای کسانی که با تاماگوچی آشنا نیستند، تاماگوچی یک کنسول بازی دستی محبوب دهه 90 بود که بازیکنان با غذا دادن به حیوان خانگی مجازی، بیرون بردن و بازی با آن، از آن مراقبت می کردند.

تلاش «پلی دوج» این است که مفهوم تاماگوچی را با پاداش هایی به شکل رمزارز احیا کند. با توجه به جذابیت نوستالژیک پروژه و محبوبیت اثبات شده ی مفهوم تاماگوچی که بیش از 82 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت، پتانسیل PlayDoge قابل توجه است.

2

منبع : توییتر PlayDoge

فرآیند ورود به دنیای کریپتو از طریق این بازی می تواند قابل توجه باشد، چون هم گیمرهای بازی های نوستالژیک و هم علاقه مندان به رمزارزها را جذب می کند.

همچنین احتمالاً جامعه کاربران میم ها از ایده زنده نگه داشتن یک «دوج» مجازی و کسب جوایز استقبال خواهند کرد که این نیز به جذابیت کلی پروژه می افزاید.

«پلی دوج» به عنوان یک پروژه امیدوارکننده در فضای بازی-برای-درآمد (P2E) از رقبای خود متمایز است. ترکیبی از گیم پلی نوستالژیک، یک کمپین موفق جمع آوری سرمایه، و یک مدل بازی-برای-درآمد، پتانسیل خوبی برای موفقیت این پروژه به وجود می آورد.

این پروژه به معنای واقعی کلمه مفهومی که برای آن ساخته شده است را به منصه ظهور گذاشته و پتانسیل پذیرش گسترده و حمایت مشتاقانه کاربران از آن زیاد است.  برای شرکت در پیش فروش توکن $PLAY به سایت playdoge.io مراجعه کنید .

میم گیمز  (MGMES)

پروژه Meme Games یا «بازی های میم» یک مفهوم منحصر به فرد و جذاب است که میم های مختلف را در قالب مسابقه رقابتی گرد هم می آورد. شرکت‌کنندگان، میم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و سپس در بازی‌های میم به رقابت می‌پردازند.

کاربران با موفقیت در این رقابت‌ها، پاداش‌هایی به دست می آورند که عنصر جذاب «بازی-برای-بردن» را به آن اضافه می‌کند. بازی به این صورت است که بازیکنان، ورزشکار میم خود را انتخاب کرده، مسابقه را تماشا می‌کنند و در صورت برنده شدن ورزشکار مورد انتخابشان، ۲۵ درصد پاداش در خرید توکن دریافت می‌کنند.

این سیستم با ارائه امکان بازی های متعدد، شانس برنده شدن را افزایش می دهد. یکی از ویژگی های منحصربفرد این پروژه این است که کاربران می توانند فرصتی برای پشتیبانی از میم کوین های مورد علاقه خود در فضای میم کوین ها داشته باشند.

انتظار می‌رود تابلوی امتیازات توکن‌های «میم گیمز» شامل میم‌های محبوبی مانند PEPE، DOGE، BRETT، TURBO و WIF باشد. گرافیک پروژه چشم نواز است و به افزایش جذابیت کلی آن کمک می کند. تاریخ راه اندازی برای 28 اوت (7 شهریور) برنامه ریزی شده است و علاقه مندان بی صبرانه منتظر آن هستند.

با وجود اینکه «میم گیمز» در مراحل اولیه خود قرار دارد و تاکنون بیش از 2 میلیون دلار جمع‌آوری شده است، هنوز فرصت برای ورود زودهنگام و سرمایه گذاری در این پروژه وجود دارد.

سرمایه گذاری را می توان با استفاده از اتریوم، USDT، BNB  یا کارت اعتباری انجام داد. با سرمایه گذاری در این مرحله، سرمایه گذاران می توانند در مراحل اولیه شرکت کنند. با مراجعه به وب سایت memegamestoken.com  به پیش فروش توکن $MGMES بپیوندید.

نتیجه گیری

با بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار رمزارزها، به‌ویژه پیش‌فروش‌میم کوین هایی که قابلیت بالایی دارند، پروژه‌هایی مانند  $PEPU، $PLAY  و $MGMES در موقعیت خوبی قرار دارند قابلیت استفاده از این خوش‌بینی مجدد را دارند.

هرکدام از این پروژه ها خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهد که با سلایق سرمایه گذاران مختلف سازگار است. در حالی که افزایش قیمت بیت کوین یک علامت صعودی برای بازار است، میم کوین ها نیز اغلب از روندهای مشابهی پیروی می کنند.

این یک فرصت پرسود برای سرمایه‌گذاری در این پیش‌فروش‌ها است که با قیمت‌های پایین‌تر، شانس سودهای قابل‌توجه 10 تا 100 برابری پس عرضه در بازار قابل انجام است.

اگر علاقمند به سرمایه گذاری در بهترین عرضه اولیه (ICO) های سال 2024 هستید، راهنمای جامع ما را دنبال کنید و از نویدبخش ترین پروژه ها مطلع شوید.