بازار طلا در انتظار نتیجه انتخابات، افزایشی شد

  قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۱۴ تیر در تمام قطعات و وزن‌های با افزایش قیمت بازگشایی شد. رشد قیمت در بازار طلا با حمایت افزایش قیمت اونس جهانی طلا و رشد نزدیک به هزار تومانی دلار رخ داد.


معامله‌گران تلرانس افزایشی ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی را چندان قابل توجه نمی‌دانند. آن‌ها معتقدند بازار در انتظار نتیجه دور دوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و در روز شنبه ریتم حرکتی بازار‌های مالی مشخص می‌شود.

گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۵۷ دلاری در حال معامله است و افزایش نزدیک به سه دلاری دارد. اونس نقره برخلاف طلا کاهش محدودی دارد و روی رقم ۳۰ دلار و ۳۶ سنتی در حال معامله است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۰ هزار و ۹۰۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۵۰۰ تومانی دارد.

سکه گرمی فریز شد

سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۴ تیر با رشد ۲۲۱ هزار تومانی روی رقم ۴۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومانی در حال معامله است. سکه بهار افزایش ۲۰۰ هزار تومانی دارد و روی رقم ۳۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم سکه و ربع سکه در لحظه نگارش این گزارش افزایش ۵۰ هزار تومانی دارد. این قطعات به ترتیب با رقم ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت روز گذشته در حال معامله است. این قطعه روی رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه برخلاف رشد قیمت کاهشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۵۳ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۳ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۹۳ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۴۷ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه امروز بر خلاف افزایش قیمت در تمام قطعات کاهش داشت. حباب سکه امامی ۱۶۱ هزار تومان، سکه بهار ۱۹۳ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۳۱ هزار تومان، ربع سکه ۴۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش دارد.