راهنمای خرید کالای خواب عروس

ازدواج یک رویداد مهم در زندگی است و خرید کالای خواب برای ازدواج امری ضروری است. اکثر سرویس‌های خواب چهار تکه هستند، اما سرویس خواب عروسی دارای ست‌های شش، هشت یا حتی ده تکه و همچنین رنگ‌ها، نقش‌ها وجنس‌های مختلف و ... خواهد بود که بسیار جذاب هستند.

همانطور که گفتیم، اکثر محصولات مربوط به کالای خواب عروس بیش از ست‌های چهار تکه خواهند داشت. علاوه بر ملحفه‌ها و لحاف‌های اصلی، لوازم جانبی مانند کوسن و بالش نیز در سرویس خواب عروس وجود دارد. اکثر زوج‌ها ست‌های شش تکه، ست‌های هشت تکه یا ست‌های ده تکه را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به ترجیحات و نیازهای واقعی خود، بهترین کالای خواب را انتخاب کنید.

چطور بهترین کالای خواب عروس را تهیه کنیم

پنبه یکی از رایج‌ترین انواع جنس پارچه‌هایی است که برای ساخت روکش ملحفه و تخت ازآن استفاده می‌شود، زیرا طبیعی، سبک، مناسب برای فصول مختلف است و به راحتی تمیز می‌شود. لحاف‌هایی که با پشم پر شده‌اند برای فصل زمستان مناسب‌تر هستند زیرا سنگین هستند و گرمای مورد نیاز را برای شما فراهم می‌کنند. پلی استر، اکریلیک و پر نیز مواد خوبی هستند که به دلیل وزن سبک خود به عنوان پرکننده لحاف استفاده می‌شوند.

سرویس‌های عروس نسبت به دیگر سرویس‌های سنتی، جزئی از خرید کالای خواب لوکس هستند. روکش‌های لحاف با استفاده از پارچه‌های خاص مانند ابریشم، توری، ساتن، نخی و سایر پارچه‌های مجلل که ممکن است ساده یا طرح دار باشند دوخته می‌شوند. برای لوکس‌تر کردن روتختی‌های عروس، آن‌ها با استفاده از مهره‌ها، گل‌ها و دیگر موارد تزئینی به روشی خلاقانه به آن اضافه می‌کنند تا روتختی عروس برای اتاق‌خواب عروسی مناسب‌تر شود.

طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توانید آن‌چه را که با سلیقه خود و با رنگ‌های اطراف اتاق خواب از جمله دیوارها، پرده‌ها، مبلمان و سایر وسایل تزئینی اتاق مطابقت دارد انتخاب کنید. بیشتر روتختی‌های سرویس عروس دارای الگوهای خلاقانه‌ای هستند که به روش‌های زیبا دوخته شده‌اند تا روتختی‌ها را جذاب‌تر کنند. روتختی‌های عروس نیاز به خشک شویی دارند تا برای مدت طولانی باقی بمانند.

چه روتختی ای مناسب اتاق عروس است

02

هنگام انتخاب روتختی برای عروس، مهم است که انواع ملحفه‌های موجود را در نظر بگیرید. روتختی‌های عروس معمولا منحصر به فرد دوخته می‌شوند و می‌توانند ظرافت را به تخت اضافه کنند. روتختی‌های عروس متنوعی برای تخت‌خواب وجود دارد، بنابراین مهم است که روتختی‌ای را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند و مناسب بوجه شما باشد.

 هنگام خرید روتختی برای تخت خود باید به عوامل مختلفی مانند ابعاد و شکل توجه کرد. این عوامل را می‌توان با توجه به اندازه یا کوچک بودن تخت شما و نوع چیدمان اتاق تعیین کرد. اما، برخی از روتختی‌های عروسی دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای افراد ایده‌آل می‌کند. موارد دیگری از جمله رنگ، سبک و جنس وجود دارد که باید درهنگام خرید در نظر گرفته شوند. اگر به دنبال روتختی‌هایی هستید که ظاهری شگفت انگیز داشته باشند و همچنین از تشک شما محافظت کند، بهتر است عوامل مختلفی مانند رنگ، سبک و متریال را مد نظر بگیرید. روتختی از مواد درجه یک انتخاب کنید که ظاهری شگفت انگیز داشته باشند و همچنین از تشک شما محافظت کنند. ملحفه ای را انتخاب کنید که برای عروسی مناسب باشد.

چند دست پتو و بالش برای جهیزیه باید تهیه کرد

از سوالات مهم هنگام خرید سرویس، پتو و بالش برای عروس، این است که به چند دست پتو و بالش در جهیزیه نیاز است، در واقع اگر عروس اتاق خواب کوچکی داشته باشد که فضای زیادی برای نگهداری از پتو و بالش و وسایل خواب را نداشته باشد، بهتر است از خرید تعداد بالای کالای خواب پرهیز کنید تا دست و پاگیر نباشد و به همان دو دست اکتفا کنید.

خرید حوله و سرویس حمام عروس

مرحله بعد از خرید تشک و سرویس خواب عروس نوبت به تهیه حوله و سرویس حمام عروس می‌رسد، معمولا برای عروس خرید حوله تن پوش به صورت ست را پیشنهاد می‌کنند.

خرید کالای خواب عروس در فروشگاه حوله وکالای خواب لایکو

03

گروه صنعتی لایکو با افتخار از ابتدای تاسیس عضو انجمن صنایع نساجی ایران بوده و در تلاش است تا با عرضه کالای با کیفیت و متناسب با استانداردها و معیارهای روز جهان در جهت اعتلای نام و نشان ساخت ایران قدم بردارند، گروه لایکو در 13 اردیبهشت 1371 شرکت نساجی چاپرنگ را با ظرفیت تولید بیش از 10 میلیون متر انواع مختلف پارچه ملحفه ای، لباسی و ... تاسیس نمود تا بدین ترتیب گام بزرگی در زنجیره تامین مواد اولیه خود بردارد. با توجه به تنوع بسیار قابل ملاحظه دستگاه‌های رنگرزی، چاپ و تکمیل موجود در این شرکت و با بهره بردن از تکنولوژی روز اروپا این شرکت علاوه بر تامین نیازهای مجموعه ایران لایی، بخشی از محصولات خود را نیز به صورت مستقیم به بازارهای بزرگ صنایع نساجی ایران عرضه می‌نماید.