ثبت نام در پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه بهمن 1400+ لینک
همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، طرح پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۸ صبح امروز ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت دو روز آغاز شد.

در طرح پیش‌فروش یکساله، شش محصول شاهین، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت سایپا۱۵۱ با موعد زمانی تحویل خرداد الی آذرماه سال ۱۴۰۱ و با قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان عرضه می‌شوند.
 
 
 
 

ثبت نام در پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه بهمن 1400+ لینک

 

ثبت نام در پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه بهمن 1400+ لینک

در روش پیش‌فروش مشارکت در تولید نیز محصولات فوق با موعد تحویل اسفندماه سال ۱۴۰۱ و با سود مشارکت ۱۰ درصدی و سود انصراف ۷ درصدی عرضه می‌شوند.

متقاضیان از روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.
 

تاریخ و نحوه ثبت نام

متقاضیان محترم از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه مورخ 10/11/1400 ( به مدت 2 روز ) به صورت 42ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصوالت گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https پس از ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند . الزم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
 
متقاضیانی که از خرداد ماه سال 1399تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطالعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبودهاند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.