موضع گیری علیه عملکرد روابط عمومی شهرداری اصفهان در صحن شورا/تبعیض در تصاویر ،مطالب و تیتر ها/ افراد خاصی در این جریان پررنگ می شوند!

گروه استانی-  رسول جزینی در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری با وجود تذکرات شفاهی متعدد به ایشان و تذکر ارائه شده توسط دوستان در صحن علنی شورای اسلامی شهر همچنان الگوی رفتاری خود را بدون تغییر ادامه می دهد.

به گزارش افکارنیوز، وی با بیان اینکه به نظر بنده مدیر روابط عمومی شهرداری از موضع قدرت و بی تفاوتی نگاه می کند، اضافه کرد: حتی بسیاری از زمان ها نیز جوابگوی تلفن بنده نبوده و نسبت به موضوعات مطروحه بی تفاوت بی تفاوت  است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به نظر می رسد که یک پشتیبانی و بالشت نرمی زیر سر این بنده خداست که ما را تحویل نمی گیرد شاید افراد خاصی را تحویل میگیرد ولی ما آن را نمی دانیم برای ما که اینگونه بوده و زورمان به وی نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه تبعیض را در تصاویر، مطالب و تیترها می توانید مشاهده کنید و دقیقا افراد خاصی در این جریان پررنگ می شوند و اخبار و تصاویر افراد دیگر خوب کار نمی شود، ادامه داد: از آنجایی که زورم به وی نمی رسد، بنده زورم به خودم می رسم و آقایان عکاس و خبرنگاران وابسته به شهرداری لطف کنند که از بنده خبر و تصویری کار نکنند. البته اکثر رسانه ها متاسفه وابسته شده اند به خاطر پول ، دیگر از ما خبری کار نکنند از آنها ممنون می شوم .

به گزارش افکار تا زمان انتشار این خبر حمله شدیدی علیه این عضو شورای شهر توسط سایت های زنجیره ای  که با بودجه بیت المال و توسط جریان خاص راه اندازی شده ، صورت نگرفته است.