بازداشت کلاهبردار 2 میلیاردی

محمدصادق شاه‌نظری با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار اجتماعی- وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان یکی از نزدیکان مقامات کشوری به بهانه اخذ وام میلیاردی اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی از این شهروند کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار ، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از این شهروند اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

حمیدرضا فرهودی از کشف یکی و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا ۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در پایان با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.