آخرین وضعیت بارش برف در کشور/ لغزندگی معابر پایتخت/ بازگشایی محورهای مواصلاتی

 به گزارش افکارنیوز، سازمان هواشناسی استان تهران از کاهش شدید دمای هوا (تا 8 درجه) همراه با بارش برف و یخ زدگی معابر عمومی پایتخت در 2 روز آینده خبر داده است.

 

بازگشایی آزادراه تهران- قم

مسیرهای رفت و برگشت آزاد راه تهران- قم بازگشایی شده است

معضل تهرانی‌ها در روز‌های یخ زده سال

در روز‌هایی که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم، کمبود وسایل حمل و نقل عمومی بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اکنون در شرایطی که طی ۱۰ سال اخیر، بارش‌ها در شهر تهران بی سابقه بوده است، بیش از هر زمان دیگری کمبود وسایل حمل و نقل عمومی برای شهروندان آزار دهنده شده است.

فردا؛ خروج سامانه بارشی از کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خواستگاه سامانه سرد و بارشی که موجب بارش نزولات آسمانی شده است، اظهار کرد: این سامانه بارشی فردا از سمت شرق و شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

بازگشایی محورهای مواصلاتی

محور های هراز، کندوان،آزاد راه تهران به قم و بلعکس و لاین شرقی آزاد راه تهران-ساوه که به علت برف و کولاک مسدود بودند،بازگشایی شدند.

لغزندگی معابر پایتخت

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اینکه معابر شهر به علت یخ زدگی لغزنده هستند، افزود: تمام معابراصلی نمک پاشی شده اند و فقط بخش هایی از معابر بزرگراهی مانند آزادگان نیاز به پاک سازی دارند.

ارائه خدمات درمانی به 163 نفر از گرفتارشدگان برف و کولاک در کشور

سلیمی با بیان اینکه امدادگران همچنین به 163 نفرخدمات سرپایی ارائه کردند، ادامه داد:امدادگران در این مدت موفق به رها سازی2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف شدند.

ازسرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از ۱۱ صبح

در پی جلسه مسئولان عملیات برف روبی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، زمان از سرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ساعت ۱۱ صبح امروز( دوشنبه، نهم بهمن) موکول شد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:آزادراه زنجان-قزوین،محور قدیم زنجان-قزوین،آزادراه قزوین-رشت، محور قدیم قزوین-رشت، آزادراه تهران-قم، محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر-دامغان به دلیل برف و کولاک مسدود هستند.

استاندار تهران از برودت شدید هوا و یخ زدگی معابر در ساعات آتی خبر داد و گفت: تمهیداتی در این رابطه اندیشیده شده اما موضوعی مانند تعطیلی ادارات منوط به نظر وزیر کشور و دولت است.

برف بازی محمد باقرقالیباف و نوه هایش+عکس

تصویری از برف بازی امروز قالیباف و نوه هایش را مشاهده می نمایید.

حرکت عجیب پورشه‌سوار در برف !

تردد یک خودروی پورشه کروک در شب برفی تهران در حالت سقف باز !

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات

براساس آخرین تصمیم و تمهیدات پیش‌بینی شده درخصوص برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان‌ها، کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح استان تهران در روز یکشنبه ۸ بهمن تعطیل بوده و کلیه ادارات استان نیز با دو ساعت تاخیر در ساعت ده صبح شروع به کار خواهند کرد .

سرهنگ عابدی گفت: کماکان بارش برف در محور های غربی شهر تهران از جمله بزرگراه تهران به کرج،اتوبان شهید حکیم،شهید چمران و یادگار امام جریان دارد.

بارش سنگین برف در 17 استان کشور

سلیمی گفت: استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی درگیر برف و کولاک هستند.

سرهنگ رازقی گفت:توصیه می‌شود که رانندگان فاصله طولی با خودروهای جلویی را رعایت و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سقوط درخت روی خودرو به‌دلیل بارش برف+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ۱۰۰ مورد تماس با آتش نشانی تهران در خصوص سقوط اجسام داشتیم.

تغییر در برنامه پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

طبق اعلام فرودگاه مشهد پرواز شرکت های قشم ایر و ایران ایرتور که قرار بود ساعت ۰۹:۵۰ دقیقه به مقصد تهران پرواز کنند باطل اعلام شد.

سلیمی گفت: استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی درگیر برف و کولاک هستند.

مسئول مرگ و سرمازدگی مردم در چندکیلومتری پایتخت چه کسی خواهد بود؟

پاکسازی معابر اصلی و بزرگراه های پایتخت در اولویت برف روبی

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پاکسازی معابر اصلی، بزرگراه ها، رمپ و لوپ ها و پل ها در اولویت برف روبی است.

سرهنگ رضا عزیزی اظهارداشت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است.

سازمان اورژانس کشور توصیه های را به همه هموطنان برای روز برفی کرد.

قطعی برق به علت بارش برف در کرج/ ارتفاع برف به 70 سانتی متر می رسد

برق برخی مناطق در کرج از شب گذشته به علت شرایط جوی و بارش برف قطع می باشد

مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول شهرستان های رودبار و تولمات و در مقطع ابتدایی و سنگر، کوچصفهان، شفت، فومن، صومعه سرا و نواحی یک و دو رشت در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

شهرداری "شهریار" خواب ماند!/ عکس

عملکرد بسیار ضعیف شهرداری شهرستان شهریار استان تهران در عملیات برف روبی و شن پاشی باعث نارضایتی شدید مردم ساکن این شهر شد

شهروندان ازخدمات رسانی ضعیف شهرداری تهران ناراضی اند

شهروندان تهرانی به خصوص شهروندان غرب تهران از عدم برف روبی معابر اصلی از جمله بزرگراه جلال، شیخ فض الله نوری، اشرفی اصفهانی و جناح گلایه دارند.

برف فرودگاه مهرآباد و امام را تعطیل کرد

حسن اسفندیاری درباره وضعیت فرودگاه های کشور اظهار داشت: بارش شدید برف و کاهش دید افقی امکان نشست و برخاست را برای هواپیماها در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد مشکل کرده است به همین دلیل از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته تا کنون پروازی در این دو فرودگاه انجام نشده است.

با توجه به کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور طی امشب و صبح روز دوشنبه یخ زدگی در معابر عمومی و جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده های کوهستانی پیش بینی می شود

باتوجه به اینکه عملیات بازگشایی محورهای تهران-قم و بالعکس و همچنین تهران-کرج و بالعکس تمام شده و هم‌اکنون با همکاری نیروهای راهداری و پلیس این دو محور در حال تخلیه هستند، بنابراین از هموطنان درخواست می‌شود تا حد امکان به این دو محور سفری نداشته باشند.

معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرد:ما موظف هستیم که در نقاطی از شهر به تناسب نیاز، تاکسی اعزام کنیم و تا این لحظه هم مشکل خاصی نداریم.

تلاش آتش‌نشانان در روز برفی تهران/ عکس

شکشتن شاخه درختی که بر اثر بارش برف سنگین به روی خودرویی افتاده است وآتش نشانان در حال برداشتن آن هستند.

معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرد:ما موظف هستیم که در نقاطی از شهر به تناسب نیاز، تاکسی اعزام کنیم و تا این لحظه هم مشکل خاصی نداریم.

حال‌وهوای کرج در شب برفی/ عکس

به علت بارش برف سنگین شنبه شب( ۷ بهمن) تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان البرز در نوبت صبح (یک‌شنبه، ۸ بهمن) تعطیل شد.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: امدادگران توانستند یک هزار و ۱۲۵ خودرو را از میان برف رها ساری کنند.

سازمان مدیریت بحران، همیشه از آخر اول

ساعت 20 شب گذشته بارش شدید برف در کلانشهر تهران آغاز شد. بارش کم کم افزایش یافت و ساعت 23 شهر و جاده های منتهی به شهر را سفید پوش کرد.

اطلاعیه سازمان محیط زیست استان تهران در پی بارش برف

همزمان با بارش رحمت الهی و برودت هوا و از طرفی هجوم حیات وحش مناطق به پایین دست، محیط بانان استان تهران هم اکنون برای امدادرسانی به حیات وحش استان در آماده باش کامل هستند.

انتقاد از بی توجهی شهرداری در مدیریت برف تهران/ انتظار می رفت مدیریت شهری با آمادگی بیشتری در خدمات رسانی حاضر شود

قناعتی تصریح کرد: متاسفانه متولی اتوبان ها همچنان مشخص نیست که آیا شهرداری باید پاسخگوی مردم مانده دراتوبان باشد یا وزارت راه؟

درخت های شهر زیر سنگینی برفی کم سابقه سر خم کرده اند.

آزادراه تهران ـ قم باز شد

سلیمی گفت: لاین مسیر قم به تهران باز بود که با بازگشایی لاین بازگشت، این مسیر نیز به سمت تهران تغییر داده شده و در حال حاضر در هر دو لاین خدوروها به سمت تهران در حرکتند.

مدیریت بحران به سبک نجفی!/ فیلم

ماشین‌های برف‌روب شهرداری تهران که ظاهرا برای منطقه۳ می‌باشند در روز برفی تهران همه در پارکینگ هستند.

انسداد خیابان ولیعصر به دلیل شکسته شدن درخت/ فیلم

انسداد خیابان ولیعصر حوالی خیابان طالقانی بر اثر شکستن یک درخت بزرگ در مسیر خط ویژه اتوبوس.

آخرین وضعیت جاده های شمالی

جانشین رییس پلیس راهور با اشاره به وضعیت جاده های شمالی گفت: محوز هراز که صبح بازگشایی شده بود دوباره مسدود شده است.

۹ محور مواصلاتی در کشور مسدود است که این محور ها در زیر آمده است.

دقایقی پیش یک داربست ساختمان در حال ساخت در خیابان امام حسین(ع) در ناحیه 7 شهرداری منطقه 5 شهر تهران سقوط کرد.