گلایه اعضای شورای شهر از عکاسی اصحاب رسانه

سید ابراهیم امینی که پس از خروج محسن هاشمی، ریاست چهارمین جلسه  شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش را برعهده داشت ،با اشاره به عکس های انتشار داده شده اعضاء در برخی از رسانه ها، اظهار داشت: این کار غیر اخلاقی است و باید در این خصوص تصمیمی اتخاذ شود.

وی افزود: هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش باید در خصوص عکس هایی که اصحاب رسانه در صحن علنی از اعضای شورا می گیرند، اقدامی انجام دهد تا دیگر شاهد چنین روندی نباشیم چراکه برخی از عکس ها شایسته اعضای شورای پنجم نیست.

رئیس موقت شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: اصحاب رسانه باید شان اعضا را حفظ کنند.

امینی با تاکید بر اینکه شکار لحظه‌ها بد اخلاقی است، تصریح کرد: طبیعی است در جلسه‌ای که چهار ساعت به طول می‌انجامد کسی خمیازه بکشد اما نباید مطبوعات شکار لحظه‌ها کنند.

وی افزود: این اقدام رسانه‌ها مورد قبول نیست و توقع داریم که رسانه‌ها از این اقدام خودداری کنند.

حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز با اشاره به این موضوع گفت: شاهد انتشار عکس‌هایی از اعضای شورای شهر در رسانه‌ها و حتی سایت خود شورای شهر هستیم که به نوعی زننده است.

وی افزود: لطفا هیات رئیسه فکری به حال این موضوع کند چراکه عکس های انتشار داده شده در شان اعضا نیست.

مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز با بیان اینکه اعضای شورای شهر دو هفته است که کار خود را شروع کرده‌اند و گویا برخی محافل از انسجام و عملکرد شورا ناراحت هستند، گفت: عده ای به دنبال شکار لحظه‌ها هستند که در کانال و سایت‌ها منتشر کنند.

وی افزود: من در این رابطه به هاشمی رئیس شورای شهر نامه نوشتم و اگر قرار است عکس داخل صحن شکار لحظه‌ها شود و با آن نمایندگان را زیر سوال ببرند باید هیات رئیسه پیگیری کند تا تصمیم عاجل در این قضیه گرفته شود.

مسجد جامعی گفت: اصحاب رسانه بسیار زحمت می کشند و نباید زحمات آنها را نادیده بگیریم.