ایجاد ایستگاه آتش نشانی هرندی و امامزاده یحیی در انتظار تامین زمین/ فرصت یک ماهه قالیباف

گروه اجتماعی- سعید شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به برنامه شهرداری تهران دراجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 عنوان کرد: بر اساس این طرح مقرر شد شهرداری منطقه 12 زمین هایی موردنیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محدوده خیابان های ابن سینا، خیابان ری، جمهوری  و غیره را تملک و برای احداث ایستگاه به سازمان مذکور تحویل دهد تا سازمان آتش نشان و خدمات ایمنی نیز در اسرع وقت نسبت به احداث ایستگاه آتش نشانی اقدام کند.

وی با اشاره به لزوم افزودن دو ایستگاه آتش نشانی به محله های هرندی و امامزاده یحیی عنوان کرد: افزودن این ایستگاه ها به دلیل مشکلات تملک در منطقه 12 شهر تهران همچنان متوقف مانده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدکات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این که شهردار تهران برای حل این موضوع به منطقه 12 یک ماه فرصت داده است، گفت: این در حالی است که منظور از تملک برای تهیه ایستگاه آتش نشانی در این منطقه تنها خرید نیست و با اجاره کردن یک مکان مناسب بدین منظور نیز می توان این ایستگاه ها را در حداقل زمان ممکن راه اندازی کرد.

شریف زاده در پایان تاکید کرد: با ایجاد این دو ایستگاه  تمامی ماموریت های سازمان آتش نشانی شهر تهران در ارتباط با منطقه 12 در قالب طرح انضباط شهری به پایان می رسد.