دستگیری سارق حرفه ای خودرو در ترافیک پایتخت

به گزارشافکار خبر،ساعت ۱۷:۳۰ بیست و دوم شهریورماه عوامل تخصصی کلانتری ۱۲۱سلیمانیه هنگام گشت زنی در خیابان پرستار به یک دستگاه خودرو مزدا با یک نفر سرنشین برخورد کردند که مشخص گردید که در حال سرقت از خودرو پراید خاکستری هستند.

ماموران بلافاصله جهت متوقف نمودن خودرو و دستگیری فرد سارق اقدام کردند که راننده خودرو اقدام به فرار کرد و در نهایت در تعقیب و گریز که حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید با شلیک ۱۸ تیر جنگی که توسط عوامل تخصصی و پیشگیری(چهار تیر به سمت لاستیک جلوسمت راست و چهارتیر به بدنه) شلیک شد خودرو متوقف شد.

راننده خودرو مجددا درصدد فرار بود که در نهایت خودرو به دلیل ترافیک سنگین خودروهای عبوری متوقف و سارق دستگیر و در همین حین خودرو مزدا نیز استعلام گرفته شد که مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۰۹ بهارستان در ۲۰ شهریور می باشد.

در بازرسی از خودرو یک دستگاه ضبط خودرو و یک عدد ساک مسافرتی حاوی لباس و سوغاتی - یک عدد مودم و یک جفت کفش که متعلق به مالک خودرو پراید بود، کشف گردید.

سرهنگ حسین اسدی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:راننده خود را به هويت "ارسلان" ۲۸ ساله داراي ۳ سال سابقه زندان معرفی کرد كه در اين خصوص پرونده تشكيل و به پایگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد.