وقتی نفس سالن بند آمد

به گزارشافکارنیوز،در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت یکی از بیماران ریوی که به سختی و با کپسول اکسیژن نفس می‌کشید با آمدن روی سن از دکتر ظریف و دکتر صالحی به پاس تلاش‌هایشان برای رفع تحریم ها و دسترسی راحت تر بیماران به داروهای مورد نیازشان قدردانی کرد و خطاب به رئیس جمهور و وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت برای من و همه بیماران یعنی اکسیژن، یعنی درمان، یعنی زندگی.

در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رئیس جمهور، وزرای بهداشت، رفاه، کشور و امور خارجه برگزار شد محمدتقی چراغی نماینده سازمان‌های مردم نهاد در وزارت کشور و مژگان خطیبی بیمار مبتلا به مشکلات حاد تنفسی به نمایندگی از تمام بیماران صعب‌العلاج از دکتر ظریف و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به دلیل رفع تحریم‌ها در حوزه دارو و درمان قدردانی کردند.

در این همایش مژگان خطیبی بیمار جوان مبتلا به بیماری حاد تنفسی از تلاش‌های دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به دلیل رفع تحریم‌ها در حوزه دارویی و سلامت مردم قدردانی کرد.

این بیمار جوان مبتلا به بیماری حاد تنفسی با جدا کردن اکسیژن از دهان خود به سختی نفس می‌کشید از حاضران در سالن خواست برای یک دقیقه نفس خود را حبس کنند، سپس رو به تیم مذاکره کننده ادامه حیات بیماران و تامین داروهای آنها را در نتیجه تلاش برای رفع تحریم‌ها برشمرد.

وی در جمله‌ای کوتاه گفت: آقای ظریف، آقای صالحی، آقای روحانی به خاطر امید به زندگی که به من و همه بیماران بخشیدید از شما متشکرم.

این بیمار مبتلا به بیماری مشکلات حاد تنفسی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت برای من و همه بیماران یعنی اکسیژن، یعنی درمان، یعنی زندگی.