به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شب گذشته و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون حمایت از حقوق معلولان از شیرخوارگاه آمنه در تهران بازدید کردند.

در این مراسم نمایندگان مجلس از نزدیک از چگونگی و نحوه خدمت‌رسانی مددکاران احتماعی و مربیان به نوزادان و شیرخواران بازدید کردند و تاکید بر حمایت سازمان بهزیستی از شیرخواران داشتند.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و شمیرانات، عزیزی عضو کمیسیون بهداشت، ‌حسین پور نماینده مردم سیرجان، محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز، حسینی نماینده مردم بخشایش در مجلس، فولادگر نماینده مردم اصفهان، عمرانی نماینده مردم سمیرم و فیروزی در این مراسم حضور داشتند.

همایون هاشمی در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از شیرخوارگاه آمنه با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی در حال حاضر خدمات مختلفی به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌کند، اظهار داشت: بخشی از این خدمات در شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری کودکان ارائه می‌شود که سطح این خدمات در حال حاضر استانداردهای لازم را دارد.

وی همچنین با اشاره به حمایتهای سازمان بهزیستی از مددکاران و مربیان مراکز نگهداری کودکان و شیرخواران خاطرنشان کرد:سازمان بهزیستی خدمات متعددی را به مربیان از جمله پوشش بیمههای اجتماعی ارائه کرده است.