حادثه در میدان شهدای تهران

سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح جزئیات تصادف فوتی میدان شهدا گفت: حدود ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی که در مسیر غرب به شرق خیابان مجاهدین اسلام، قبل از میدان شهدا در حال حرکت بوده که ابتدا با قسمت عقب یک دستگاه سواری پراید برخورد می‌کند.

وی افزود: در ادامه راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه خودش نبوده به سه دستگاه موتورسیکلت دیگر و همچنین چهار دستگاه سواری که در حاشیه خیابان مجاهدین اسلام پارک بوده‌اند برخورد می‌کند و در نهایت با جدول وسط برخورد کرده و داخل فضای سبز میدان شهدا قرار می‌گیرد.

سرهنگ مؤمنی در ادامه اظهار داشت: در این حادثه متأسفانه یک نفر فوت شده و ۸ نفر مصدوم شدند که از طریق اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. از این تعداد ۷ نفر وضعیت مساعدی دارند و یک نفر در وضعیت ویژه قرار دارد.

وی در پایان بیان کرد: علت این حادثه توسط همکاران ما در حال بررسی است و به احتمال زیاد وقوع نقص فنی در وسیله نقلیه در این حادثه نقش مهمی داشته است. در ادامه و پس از بررسی دقیق علت اصلی تصادف اعلام خواهد شد.