قیمت دام زنده امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

دام زنده در استان تهران پس از تغییر قیمت در روز گذشته با میانگین ۲۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود. گوسفند زنده در این منطقه از ۲۸۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان توزیع می‌شود. نرخ گوساله زنده نیز در تهران با استان قم برابری می‌کند.

در بازار روز استان اصفهان، گوسفند زنده از ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان نوسان دارد. گوساله زنده نیز در این منطقه برابر با استان فارس بین ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

استان خراسان‌رضوی، با نماد ارزان‌ترین قیمت دام زنده نسبت به دیگر استان‌های کشور معرفی می‌شود. گوسفند زنده در این استان با سقف قیمت ۲۸۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود. گوساله زنده نیز بین ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان نیز نوسان دارد.

فارس‌نشینان دام سبک را با میانگین قیمت ۲۳۳ هزار تومان خریداری می‌کنند. گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در استان همدان همچنان پایداری و سنگرگیری قیمت‌ها مشاهده می‌شود. در این استان گوسفند زنده از ۲۷۵ هزار تا ۲۹۵ هزار تومان و گوساله زنده از ۱۸۵ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان تهیه می‌شود.

قیمت گوسفند زنده در دو استان قم و مرکزی بین ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان نوسان دارد. گوساله زنده در استان مرکزی با افزایش قیمتی که به خود دیده است بین۱۸۰ هزار تا ۱۸۸ هزار تومان متغییر است.

در میادین تره‌بار استان چهارمحال‌وبختیاری گوسفند زنده از ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. گوساله زنده نیز با قیمت حداکثر ۱۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. میانگین قیمت دام سبک نیز در این استان رقم ۲۳۵ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۸۰،۰۰۰

۳۰۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

اصفهان

۲۷۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۸۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۷۵,۰۰۰

۲۹۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

قم

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

مرکزی

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۸,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰