انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد از امروز

آن دسته از داوطلبانِ علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی)، باید پس از دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از روز یک‌شنبه ۱۱ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه کنند.

تبصره ۴: بر اساس مصوبه جلسه ۲۲ مورخ ۳۰ آذر ۱۳۹۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور درج شده است و در صورت علاقه‌مندی به هر یک از این چهار رشته تحصیلی، باید آنها را در فرم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و در اولویت مورد دلخواه درج کنند.

تبصره ۵: انتخاب رشته سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج آزمون، بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

تبصره ۶: داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات محل قبولی، ثبت‌نام کرده و مشغول به تحصیل شوند.

یادآوری‌های مهم:

به داوطلبان توصیه می‌شود پس از دریافت رسید انتخاب رشته، حتماً از فهرست کدرشته های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته یک نسخه چاپی تهیه و یا آن را ذخیره کنند. لازم است به دقت فرم انتخاب رشته را بازبینی و مشاهده کرده و در صورت نیاز به اصلاحِ کدرشته-‌محل‌هایِ درج شده در آن، (تا پایان مهلت انتخاب رشته) با مراجعه به بخش ویرایش فرم انتخاب رشته آن را اصلاح کنند. لازم است نسخه چاپ یا ذخیره شده فهرست کدرشته محل‌های انتخابی را تا زمان اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.