هشدار به زائران اربعین: حبس و ۵ میلیون دینار جریمه به‌همراه داشتن داروهای ممنوعه

سردار ایرج کاکاوند؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر طی چندماه گذشته موفق شدند 3 باند قاچاق موادمخدر صنعتی و سنتی که قصد داشتند از سمت شرق به غرب کشور بروند را شناسایی و منهدم کردند.

وی افزود: از این 3 باند بالغ بر 2 تن و 600 کیلوگرم موادمخدر کشف و همچنین 10 نفر از عناصر اصلی و مرتبطین شناسایی و 12 دستگاه خودرو و 2 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

کاکاوند با بیان اینکه بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اموال قاچاقچیان شناسایی و توقیف شد، گفت: این باندها را افرادی سابقه‌دار تشکیل می‌دادند که پیش از این بارها دستگیر و محکوم شده بودند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر بیان کرد: مرحله دهم طرح آرامش در شهر را به اجرا گذاشتیم که ماحصل این طرح جمع‌آوری 10 هزار معتاد متجاهر و 4 هزار و 500 خرده فروش به همراه 4 تن و 15 کیلوگرم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ماموریت اربعین حضور دارند و سگ‌های موادیاب را به مرزها بردند و با قاچاق موادمخدر حتی به صورت نیم گرم برخورد می‌کنند.

کاکاوند گفت: زائران اربعین بدانند اگر داروهای ممنوعه همراه یا حتی یک گرم مواد‌مخدر با خود به همراه داشته باشند به 5 میلیون دینار و یک سال حبس محکوم می‌شوند.