تلگرام خریدنی شد ! تهیه تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی

امروزه به جرات می‌توان گفت که اسم پلتفرم تلگرام به گوش همه رسیده است و اکثریت افراد در سراسر جهان با این سرویس آشنایی دارند، در ابتدای رونمایی تلگرام تا چند وقت اخیر کاربران نسخه معمولی این پیام‌رسان که کاملا رایگان است را مورد استفاده قرار داده‌اند اما به تازگی سرویس اشتراکی پرمیوم نیز به بازار عرضه شده است، در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا بیشتر با سرویس خریدنی تلگرام آشنا شوید.

نحوه فعال‌سازی تلگرام پرمیوم

همان‌طور که دریافتید اپلیکیشن تلگرام در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد برای ارتباطات شخصی یا اهداف کاری از آن استفاده می‌کنند که با نسخه اشتراکی امکان گسترش کسب‌وکار خود را خواهند داشت.

در ادامه برای شما عزیزان نحوه ساخت یک حساب تلگرامی و همچنین فعال‌سازی اکانت پرمیوم تلگرام را آورده‌ایم:

برای ایجاد حساب کاربری تلگرام عادی در ابتدا باید آخرین نسخه موجود از برنامه را که با دستگاه شما سازگاری دارد (اندروید، اپل، ویندوز) را از اپل استور یا گوگل پلی دانلود کرده و نصب نمایید.

سپس برنامه را اجرا کرده و با کلیک بر روی گزینه START MESSAGING وارد مرحله بعد شوید.

در پنجره باز شده شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بر روی آیکون تیک موجود در بخش بالایی ضربه بزنید، این نکته را یادآور می‌شویم که باید شماره‌ی خود را بدون عدد 0 وارد کنید تا پیامک کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود.

در آخرین مرحله باید نام کاربری خود را به‌صورت کامل یا مخفف وارد کنید تا وارد محیط اصلی تلگرام شوید.

تا اینجا شما عزیزان نسخه معمولی تلگرام را برای استفاده دارید، حالا در صورتی که اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کرده‌اید فعال سازی آن را یاد می‌گیرید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید و روی منوی گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و گزینهTelegram Premium و در ادامه گزینه Subscribe را انتخاب کنید. اگر فعال‌سازی به درستی انجام شده باشد در کنار پروفایل یک تیک آبی قرار می‌گیرد که فقط برای کاربران پرمیوم خواهد بود.

اکانت پرمیوم تلگرام برای تمامی کاربران

2

بعد از گذشت چند سال از آغاز فعالیت تلگرام این شرکت تصمیم گرفت از طریق کاربران خود به کسب درآمد بپردازد و تصمیم به انتشار سرویس اشتراکی تلگرام پرمیوم Telegram Premium گرفت. اکانت پرمیوم هم مانند نسخه قبلی تلگرام در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت و در مقایسه با نسخه رایگان دارای قابلیت‌های بیشتری است، افرادی که تمایل به استفاده از پرمیوم را دارند باید هزینه‌ای اندک را برای خرید اشتراک انتخابی خود پرداخت نمایند، البته عرضه تلگرام پرمیوم باعث اختلال در عملکرد نسخه رایگان نمی‌شود و افراد همچنان می‌توانند از تلگرام قبلی با همان روال قبل استفاده کنند.

ویژگی‌های تلگرام پرمیوم

همان‌طور که دریافتید اشتراک پرمیوم مزایای بیشتری در اختیار کاربرانی که این سرویس را خریداری می‌کنند قرار می‌دهد که عبارتند از:

  • دانلود با سرعت بالا

در ایران بسیاری از کاربران شاید از سرعت دانلود در تلگرام راضی باشند اما این امر در خارج از کشور صدق نمی‌کند چون سرعت اینترنت در کشورهای خارجی بالاتر است و وجود محدودیت در این زمینه برای کاربران آزاردهنده است، اما با خرید تلگرام پرمیوم این محدودیت کنار زده می‌شود.

  • استوری تلگرام پرمیوم

کاربرانی که از نسخه رایگان هم استفاده می‌کنند امکان قرار دادن استوری را خواهند داشت، اما ویژگی استوری برای کاربرانی که از پرمیوم استفاده می‌کنند دارای تنظیمات جذابی برای تعامل بهتر کاربر با مخاطبین خواهد بود.

  • آپلود فایل‌ها تا حجم 4 گیگابایت

قبلا تلگرام عادی اجازه آپلود فایل‌ها تا 2 گیگابایت را فراهم می‌کرد اما با انتشار پرمیوم این محدودیت رفع شد و امکان ارسال فایل‌های چندرسانه‌ای با حجم 4 گیگابایت فراهم شد.

علاوه بر موارد فوق‌الذکر تلگرام جدید ویژگی‌های دیگری هم دارد که عبارتند از:

-اضافه کردن تیک آبی به پروفایل

-شخصی سازی لوگوی تلگرام

-امکان تبدیل صدا به پیام متنی و پشتیبانی از زبان فارسی

-رفع محدودیت پوشه‌های تلگرام

-شخصی‌سازی پوشه‌ها

-پخش خودکار پروفایل ویدئو کاربران

-حذف تبلیغات آزاردهنده که کاربران مجبور به تماشای آن‌ها بودند

-افزایش تعداد کانال‌ها و گروه‌ها

-استفاده از انیمیشن‌های سفارشی‌سازی شده

-افزودن نشان ویژه به اکانت کاربران

مدت اعتبار اشتراک پرمیوم

تلگرام پرمیوم در طرح‌های مختلفی از جمله، تک‌نفره، دونفره، دانشجویی و خانوادگی در دسترس افراد قرار می‌گیرد که تمامی اشتراک‌های نام برده به صورت ماهیانه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله از طرف سایت‌های مختلف به فروش می‌رسد. کاربران این امکان را دارند که بر اساس شرایط خود طرح مورد نظرشان را در بازه زمانی که خریداری می‌کنند مورد استفاده قرار دهند.

توصیه می‌کنیم که اشتراک خود را از سایت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر مجازی تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل از خدمات پشتیبانی آن‌ها برای برنامه خود بهره‌مند باشید.

جمع بندی

خریدنی شدن تلگرام هیچ‌وقت باعث این نشد که استفاده از نسخه رایگان کم‌رنگ شود. اگر افراد به دنبال امکانات بیشتری هستند، استفاده از این نسخه با پرداخت مبلغ اندکی محدودیت‌های موجود را برای کاربران کنار زده و ارتباطی لذت‌بخش را ممکن می‌نماید، از این‌که تا پایان این مطب با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم.