استقرار پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رأی

 سرهنگ فیروز کشیر به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران پرداخت و گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ جهت تامین نظم عبور و مرور و روانسازی ترافیک در اطراف مراکز اخذ رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات ویژه اتخاذ کرده است که همراهی شهروندان را با پلیس می طلبد .

سرهنگ کشیر بیان داشت : تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز نیز همچون دفعات قبل از ساعاتی قبل از شروع دور دوم رای گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در اطرافاین شعب و مراکز پر تردد اخذ رای مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

استقرار پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رأی

وی با بیان اینکه اینکه استقرار ماموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رای‌گیری در این دوره نیز ادامه خواهد داشت، افزود : حتما شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رای در محل زندگی و محل کار خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند، حتما توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند. سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از همراهی و همکاری شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد معابری منظم به خصوص در اطراف شعب اخذ رای در معابر پایتخت تقدیر و تشکر کرد.