آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

برای بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا سه شنبه ۱۴ آذر مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا چهاردهم آذر ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد خواهد شد.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و … همچنان ممنوع است.

وی با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه های مسئول جهت کنترل منابع آلاینده از پلمب ۱۲ واحد آلاینده شناسایی شده توسط اداره کل محیط زیست در روزهای اخیر خبر داد.

تعطیلی

راه های جلوگیری از ورود آلودگی هوا به بدن چیست؟

وی از شهروندان خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب نموده و از حضور کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای در فضاهای عمومی پیشگیری کنند.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.