ممنوعیت‌های تردد در روز‌های پایانی شهریور اعلام شد

ایمان محرابی نیا گفت: محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه الی دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است به طوری که تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ از محور‌های کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد محور‌های قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع  است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع  و تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

او می‌گوید: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ و ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ و ۱۴۰۲/۰۷/۲ از محور هراز ممنوع است.

محرابی نیا گفت: در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ و ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

او گفت: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ و ۱۴۰۲/۰۷/۲ از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع  است.

محرابی نیا گفت: در محور آستارا – اردبیل وبالعکس تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ و ۱۴۰۲/۰۷/۲ در محور مذکور ممنوع است.

ممنوعیت‌های تردد در روز‌های پایانی شهریور اعلام شد