تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلت/ ضرورت تعیین تکلیف اماکن ورزشی تهران

مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه سالها است که موتور سیکلت ها از تونل ها و بزرگراه های اصلی شهر تردد می کنند که موجب مشکلاتی برای راکبان می شود، از پلیس راهور که به طور جدی از ورود و تردد موتورسیکلت ها به داخل تونل های شهری ممانعت می‌کنند،  تشکر کرد.

وی گفت: این کار در راستای حفاظت از جان راکبان موتور سیکلت است که جای تقدیر دارد .

پیرهادی در تذکر دیگری با بیان اینکه قرار بود وضعیت اماکن ورزشی تعیین تکلیف شود، اما هنوز این موضوع مشخص نشده است، گفت: تقاضا داریم که زودتر وضعیت اماکن ورزشی مشخص شود .

پیرهادی در تذکر دیگری با اشاره به وضعیت رفت و روب در شهر تهران با توجه به گرمای هوا، گفت: با توجه به شرایط امروز باید شهرداری تهران نسبت به رفت و روب و شستشو مخازن اقدام سریع تری را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا وضعیت تعدادی از درختان مناسب نیست، اظهار داشت: شهرداری مناطق پیگیری کنند و آب را به درختان برسانند تا بی آبی موجب خشکی برخی درختان نشود. 

وی گفت: این‌موضوع و آبرسانی به طور ویژه  در بوستان های جنگلی از جمله چیتگر و سرخه حصار باید انجام شود.

عضو‌ شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: طرح جایگزینی درختان سبز با درختان خشک را  به شهرداری تهران ارایه دادیم که در زمستان سال گذشته درختان خشک را خارج و درخت سبز بگذاریم تا مشخص شود که درختان خشک در چه تاریخی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه باید درختان سبز جایگزین درختان خشک شوند، اظهار داشت: باید همه درختان خشک را حذف کنیم.

مهدی پیرهادی