بیش از ۸ هزار پلیس راهور در اربعین جاده‌ها را مدیریت می‌کنند

سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور کشور در نشست شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با مشاهده گزارشات و بازدیدی که از مرزها داشتیم به لطف خداوند و با تلاش‌های صورت گرفته کار بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی افزود: می‌توان گفت استان خوزستان آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارد ۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مرزهای زمینی را انتخاب کردند و حدود ۶۵ درصد از مسافران از خودروهای شخصی استفاده خواهد کرد هرچند ناوگان عمومی آمادگی کامل برای خدمت رسانی دارد.

بیش از ۸ هزار پلیس راهور در اربعین جاده‌ها را مدیریت می‌کنند

رئیس پلیس راهور کشور گفت: آنچه که مورد تاکید است و مردم باید به آن توجه کنند این است که زائران مدیریت زمان سفر را داشته باشند و سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند چون باعث بروز تراکمی و ایجاد مشکلات مختلف خواهد شد.

وی عنوان کرد: بیش از هشت هزار نفر از همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های مختلف مدیریت ترافیک را انجام خواهند داد و امیدواریم این مدیریت موجب تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز انسداد و راه بندان شود.

هادیان‌فر خاطرنشان کرد: موضوع کاهش تصادفات نیز در دستور کار است که با همکاری مردم به دست خواهد آمد. در دو مرز خوزستان آمادگی کامل وجود دارد و پارکینگ‌ها آماده است؛ جاده‌ها نیز در طول مسیر ترمیم و ایمن سازی شده‌اند و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه راهور کشور عنوان کرد: امیدوارم امسال به خوبی و بدون مشکل خاصی پذیرای زائران باشیم. شرایط بسیار مهیاتر از گذشته است و همه ما آماده انجام این ماموریت ذاتی و دلی هستیم که بتوانیم خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم.