چرا باید قبل از اتو مو از سرم مو استفاده کنیم؟

کشیدن اتو مو یک کار رایج در میان خانم‌هاست برای اینکه به موی خود فرم و حالت زیبایی ببخشند اما اگر شما شیوه درست اتو کشیدن را ندانید و قبل از اتو کشیدن، کارهایی را که لازم است را انجام ندهید، ممکن است به موی شما آسیب جدی برسد. یکی از کارهای مهمی که لازم است انجام دهید این است که باید قبل از اتو زدن از سرم مو برای موهای خود استفاده کنید.

به کار بردن سرم مو قبل از اتو کشیدن باعث می‌شود آسیب کم‌تری به موی شما وارد شود؛ خصوصا در موهای دکلره شده و رنگ کرده که مانع سوختگی و ریزش آنها خواهد شد.

حتما سعی کنید از سرم موی مناسب برای موهای خود پیش از اتو کشیدن استفاده کنید. سه سرم موی مفید و مناسب پیشنهادی ما به شما سرم موی سینره، سرم موی سریتا و سرم مورینگا است که باید قبل از اتو کشیدن از این سرم‌ها استفاده نمایید. توجه کنید که اگر از سرم موی نامرغوب یا از برندهای نامعتبر استفاده کنید بیشتر به موی سر شما لطمه خواهد زد و ریزش موی بیشتری ایجاد خواهد کرد.

 

نحوه استفاده سرم مو قبل از اتو مو

اولین کاری که ‌می‌کنید این است که باید موهای خود را با  شامپوی بدون مواد شیمیایی مضر بشویید تا هر گونه آلودگی و چربی زیاد از موهای شما شسته شود.

 

سپس کمی نرم کننده به موهای خود بزنید و بعد، از سرم موی مناسب در دست خود بریزید و مالش دهید؛ این نوع مالش دادن به سرم کمک می‌کند بهترعمل کند. آن را به موی خود بمالید تا بتوانید اتو مو بکشید و هر حالتی می‌خواهید به موی خود بدهید. فقط اتو را به سمت ریشه موی خود نگیرید تا ریشه‌های موی شما آسیب نبیند؛ همچنین در انتخاب اتوی موی مناسب دقت کنید.

همه موهای خود را سرم بزنید؛ مهم‌تر نوک موهای شما است که بیشترین برخورد را با اتو مو دارند. سعی کنید از سرم مو به مقدار زیاد به کار نبرید که چربی موی شما را زیاد خواهد کرد.

بعد سرم زدن کمی موهای خود را سشوار بزنید تا خیسی آن از بین برود و موهای شما بهتر حالت بگیرد. حالا می‌توانید با درجه ملایم موهای خود را اتو بکشید.

سپس موهای خود را لایه لایه جدا کنید و اتو بکشید و سرم مو را از قبل طوری به موهای خود بزنید که تمام لایه های موی شما را در برگیرد.

چند نکته مهم که درباره اتو مو لازم است انجام دهید تا موی شما آسیب نبیند، این است که سرم مو را نباید به ریشه موی خود بزنید؛ چون حرارت اتو باعث ریزش موی شما خواهد شد. همچنین سریع بعد از استفاده از سرم مو اتومو نکشید که این کار هم ممکن است آسیب زا باشد.

فواید سرم مو چیست؟

سرم مو مرغوب علی رغم  اینکه در قبل از اتو کشیدن از سوخته شدن موی شما جلوگیری می‌کند، برای موهای بد حالت و بسیار خشک مفید است و باعث می‌شود که موهای شما تقویت شده و از شکنندگی آن هم محافظت شود.

علاوه بر ویژگی حفاظتی، باعت زیبایی بخشیدن به موهای شما خواهد شد و طراوت و شادابی زیادی به موهای شما خواهد بخشید. در ترکیبات این سرم‌ها از کم‌ترین مواد شیمیایی مضر بهره گرفته شده است.

سر‌م‌های مو، برای مراقبت از ساقه‌های موی شما بسیار خوب است و حتی تارهایی که نازک و لطمه پذیرهستند با کمک سرم مو تقویت خواهند شد.

به دلیل فواید فراوان سرم مو، استفاده از آن قبل اتو کشیدن و حتی شانه زدن توصیه می‌شود. زیرا اتو مو اگر به مدت زیاد انجام شود و قبل از آن از ماده‌های تقویتی و مراقبتی چون سرم مو استفاده نشود، موهای شما بیشتر آسیب خواهند دید.

برای خرید بهترین سرم مو ابتدا باید با ویژگی محصول و تناسبش با جنس موهایتان آگاه شوید. به همین دلیل راحت‌ترین راه این است که به سمت خرید اینترنتی روی بیاورید. موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی است که از طریق آن، می‌توانید ویژگی‌ها و مشخصات محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس متناسب با نیازتان نسبت به خرید اینترنتی سرم مو اقدام کنید.

51

 

سه سرم موی مناسب

این سه سرم مو از بهترین برندهای موجود در بازار هستند:

سرم موی سینره

سرم موی سینره فاقد الکل و مواد شیمیایی آسیب زننده است که برای موهای خشک و شکننده بسیار مفید می‌باشد. خصوصا در موهای رنگ شده و دکلره.

این سرم به بهترین نحو روی موهای شما جذب شده و باعث حفاظت از موهای شما خواهد شد. همچنین این سرم مو دارای فرمول سیلیکونی است که سیلیکن موجود در آن باعث می‌شود که موهای شما در هنگام شانه زدن و اتو کشیدن صدمه نبیند و بدین ترتیب حالت درخشندگی به موی شما خواهد داد. حتما از این سرم به مقدار کم استفاده کنید و اگر موهایتان نم دارد، خشکش کنید و به ریشه‌های موی خود نزنید.

سرم موی سریتا

این سرم مو برای بهبود بخشیدن به موی آسیب دیده، مخصوصا برای ساقه موی شما است. همچنین حاوی مواد ویتامینه، برای تقویت بخشیدن به تار موهای شما است. این سرم مو به حالت پذیری موی شما کمک خواهد کرد؛ از این رواستفاده آن قبل از اتو مو، بسیار کمک کننده است. سرم موی سریتا باعت استحکام بخشیدن به موی شما شده و قابلیت شکل پذیری به آن خواهد داد، این سرم از محصولات کشور ایران است که از ترکیبات عالی برخوردار می‌باشد.

سرم موی مورینگا

سرم موی مورینگا حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های لازم است که برای مرطوب کردن موهای شما و تقویت ‌آن‌ها بسیار مفید است. خصوصا حفاظت از موهای نازک و آسیب پذیری که در حین اتو کشیدن ممکن است سوخته شوند و بریزند.

این سرم مو باعث افزایش لطافت موی شما هنگام شانه زدن و اتو کشیدن خواهد شد. همچنین از مو خوره زدن و شوره زدن موهای شما جلوگیری خواهد کرد و درخشندگی به موهای شما می‌بخشد.

سخن پایانی

موتن رو از فروشگاه‌های فعال در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است که سعی کرده بهترین برندها را در اختیار شما قرار دهد. یکی از این لوازم آرایشی و بهداشتی مطلوب، محصولات تقویت کننده موی سرهستند که این محصولات مهم سرم‌های موی سراز برندهای معتبری هستند و از موی سر شما مراقبت کرده و باعث تقویت موی شما می‌شود.

تاکید ما این است حتما قبل از اتو کشیدن از سرم موی مناسب استفاده کنید و سعی کنید این سرم‌های مرغوب را حتما از فروشگاه‌‌های لوازم آرایشی و بهداشتی که محصولات بی ضرر به شما ارائه می‌دهند، خریداری کنید.