تقدیر از کارمند وظیفه‌شناس شرکت بهره برداری مترو/ تقدیر از کارکنان شهرداری تهران

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ،  پیشنهاد تقدیر از جناب آقای مهدی معصومی مسئول کاردان دانشگاه شریف را مطرح کرد و گفت: عصر روز دوم اسفند ماه یکی از کارکنان متعهد و خدوم شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهدی معصومی مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف، بسته حاوی ۴۸۰ قطعه پلاک طلا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان را پیدا کرد.

وی گفت: این کارمند خدوم با حضور پلیس و دستگاه انتظامی تلاش کرد که بسته را به صاحب اصلی آن بازگرداند.

به گفته وی، این چندمین مرتبه ای است که ایشان این اقدام ارزشمند را انجام می‌دهند.

پیرهادی با تاکید بر این که با توجه به اهمیت این کار و ترویج فرهنگ تعهد و وظیفه شناسی، به نمایندگی از کارکنان خدوم پاکبان ، حریم بان، شهربان و سایر کارکنانی که از این دست فعالیت ها را انجام می‌دهند، از مهدی معصومی در صحن شورای شهر تقدیر و تشکر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین لازم می‌دانم در روزهای پایانی سال از کارگران و کارکنان شهرداری تهران، پاکبانان، آتش نشانان، رانندگان و همکاران شهرداری که تا ساعت‌های پایانی روز برای خدمت به شهروندان تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

 تقدیر از کارمند وظیفه‌شناس شرکت بهره برداری مترو/ تقدیر از کارکنان شهرداری تهران

وی ادامه داد: در عید همه افراد به فکر سفر هستند اما تعداد زیادی از کارکنان شهرداری در فکر خدمت به شهروندان هستند.

پس از سخنان مهدی پیرهادی پرویز سروری که ریاست جلسه را بر عهده داشت اعلام کرد که در نخستین جلسه سال نو از مهدی معصومی دعوت و تشکر از وی به عمل خواهد آمد.