جشن ملی ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می‌شود

علی رمضانی  در این باره اظهار کرد: ایجاد بسته جشن ملی ۱۴۰۰ در پیام رسان شاد با رویکرد آگاه سازی، بصیرت افزایی، نشاط آفرینی و دانش آموز محوری طراحی شده و هدف از آن ایجاد نشاط، آگاهی و مواجهه هوشمندانه دانش آموزان با رویدادها و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر از ابتدای این ایام مبارک، در صفحه اصلی پیام رسان شاد، پنجره‌ای با عنوان «جشن ملی ۱۴۰۰» با ابتکار اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی و با کمک همکاران فنی شاد، طراحی و رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این فضا چندین کانال مرتبط با ایام دهه مبارک فجر راه‌اندازی و با تولید محتوای مناسب قابل استفاده برای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان آغاز به کار کرد گفت: مخاطبان می توانند در این  روزها با دنبال‌کردن کانال‌های ما، اطلاعات خود را درباره رویدادهای انقلاب، دستاوردهای آن و رژیم پهلوی بالا ببرند، آن هم با ماجراهای دسته‌اولی که در قالب محصولات مختلف به تصویر کشیده شده‌اند.

جشن ملی ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می‌شود

رمضانی افزود: علاوه بر این حتما برای نوجوانان جالب است بدانند که کشورمان ایران بعد از انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی داشته و چه افتخاراتی کسب کرده است. کانال «قله‌های افتخار» نیز به معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی، دفاعی، ورزشی و .... پرداخته و در واقع پیشنهادهایی برای کسانی است که می‌خواهند از حقایق ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیشتر بدانند. کانال‌های دیگری نیز در این صفحه راه‌اندازی شده است.


 وی اضافه کرد: در واقع این اقدام با رویکرد، آگاه سازی، بصیرت افزایی، نشاط آفرینی و دانش آموز محوری طراحی شده و هدف از آن ایجاد نشاط و آگاهی و مواجهه هوشمندانه دانش آموزان با رویدادهای و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی است.