ساره بیات تنها بازیگر زن " هیولا " شد

به گزارش افکارنیوز، حسن مصطفوی مدیرتولید " هیولا " با بیان این که این فیلم سینمایی طی روزهای آینده جلوی دوربین می‌رود، گفت: شب گذشته حضور ساره بیات به عنوان تنها بازیگر اصلی زن در فیلم سینمایی " هیولا " به کارگردانی سعید آقاخانی قطعی شده است. او در این فیلم سینمایی نقش ناهید همسر فرزین را که محسن تنابنده آن را بازی می‌کند، برعهده دارد.

وی ادامه داد: جواد مطوری از ۱۰ روز پیش کار ویژوآل افکت این فیلم سینمایی را آغاز کرده و به زودی " هیولا " جلوی دوربین می‌رود.

این مدیرتولید با اشاره به اینکه عبدالله اسکندری طراحی گریم " هیولا " را برعهده دارد، بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا " هیولا " را برای سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنیم.

محسن محسنی‌نسب تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز به خبرنگار مهر گفت: " هیولا " یک فیلم مردانه است به همین دلیل بازیگران زن نقش کمتری در آن دارند.

پیش از این حضور محسن تنابنده، پوریا پورسرخ، رضا رویگری، جمال اجلالی، مهرداد صدیفیان و مهران غفوریان در این فیلم سینمایی قطعی شده بود. البته قرارست سعید آقاخانی در کنار کارگردانی به عنوان بازیگر هم جلوی دوربین برود.

" هیولا " داستان مردی است که با معضل اعتیاد مواجه بوده و در شرایطی قرار می گیرد که تصمیم به مبارزه با مواد مخدر می گیرد.

پیش از این با مریلا زارعی و الهام حمیدی نیز برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت شده بود که در نهایت ساره بیات در "هیولا" بازی میکند.