جایزه ۵۰ میلیون دلاری یک مداح برای ترور ترامپ

محمدحسین پویانفر مداح اهل‌بیت عصر امروز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه در برنامه سلام عصر بخیر شبکه ۳ سیما که به صورت ویژه به شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌پرداخت، اظهار داشت: زندگی این سردار بهترین الگو برای زندگی انقلابی است و در مباحث و ابعاد مختلف نظامی به عنوان یک فرمانده مقتدر، در بعد سیاسی به عنوان دیپلماتی محکم و در مسائل اجتماعی با اظهارنظرهایش برای ما الگو بود و در مجموع؛ زندگی‌اش چکیده‌ای از انقلاب اسلامی بود.

اخبار سیاسی - حاج قاسم در اوج شهرت، افتاده بود

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی به درجات معنوی و معرفتی بسیار بالایی رسیده بود و به عنوان یک فرمانده نظامی در وسط میدان همچون یک عارف بود و در حالی که در قله شهرت قرار داشت، در کمال افتادگی و اخلاص به سر می‌برد که تکه کوچک وصیت‌نامه‌اش بیانگر همین نکته است که با همه افتخارات و فتوحات، خود را سرباز می‌داند. 

پویانفر با بیان اینکه ببینید خون یک انسان چه تأثیر شگفتی نه در ایران بلکه در سراسر دنیا داشت، تصریح کرد: حاج قاسم تبلور کامل «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود و برخوردش با کودکان شهدای مدافع حرم و سران کفار مشهود این مهم است. 

وی با بیان اینکه زندگی حاج قاسم الگوی سبک زندگی برای جوانان، مسؤولین و انسان‌های آزادی‌خواه است تصریح کرد: اتفاقات چند روز اخیر به جهت اخلاص بالای ایشان است و محبت پخش شده در سراسر جهان به همین واسطه است. 

جمعیت حاضردر مراسم تشییع سردار سلیمانی ، عزتی است که خداوند عنایت کرده است

پویانفر با بیان اینکه اتفاقات رخ‌داده برای تشییع ایشان در هیچ دوره‌ای از تاریخ مشاهده نشده است، گفت: این عزتی است که خداوند به این سردار ما عطا کرده است که امیدواریم بتوانیم ذره‌ای و قدمی در راهش برداریم و این ارثیه جاودان را حفظ کنیم. 

حاج قاسم با ایجاد جبهه مقاومت، ظهور را نزدیک کرد

این مداح اهل‌بیت افزود: حاج قاسم سلیمانی شناخت کاملی از انقلاب اسلامی داشت و در این پازل نقش خود را به خوبی ایفا کرده بود. امام خمینی(ره) ۳۰ روز پیش از رحلت خود نامه‌ای به مسؤولین نظام می‌نویسند که متأسفانه مغفول مانده است و در آن تأکید می‌کنند که مسؤولین جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه‌شان زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است و هیچ مسئله‌ای نباید آنان را غافل کند و حاج قاسم توانست با تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در مناطق مختلف ظهور را نزدیک کند. 

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی دانش‌آموز انقلاب و استاد مکتب امام است و تمامی تحلیل‌ها و تفسیرهای او در چارچوب انقلاب اسلامی بود و امیدواریم این اتفاقات رخ داده نویدبخش ظهور امام زمان(عج) باشد و پرچم یا لثارات‌الحسین را دست ایشان ببینیم.

پویانفر گفت: مقام معظم رهبری روز اربعین وعده دادند که اگر جوانان ثابت‌قدم باشند، به زودی زود جهان اصلاح خواهد شد، بنابراین خون حاج قاسم هدر نرفته است و ما را به ظهور نزدیک کرده است. 

این مداح اهل‌بیت با اشاره به خاطرات ملاقات‌هایش با این سردار رشید اسلام اظهار کرد: روزی ایشان را در هواپیما برای سفر به مشهد دیدم که بدون هیچ تشریفاتی سوار اتوبوس مسافران عادی شد و با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختیم و به ایشان گفتم سرباز ایشان هستم که ایشان گفت که ان‌شاالله همگی سرباز امام زمان(عج) باشیم و من حسرت می‌خورم چرا بیشتر از وجود ایشان استفاده نکردم. 

شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است

وی با بیان اینکه بغضی که امروز داریم شیرین است، گفت: آمریکایی‌ها و ترامپ بدانند شهید قاسم سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار قاسم سلیمانی است و حاج قاسم انتقام خود را قبل از شهادت با تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در لبنان، یمن، سوریه و عراق گرفته است و آنان باید بدانند شهادت ایشان خدمت به او بود و امروز حاج قاسم زنده‌تر از قبل شده است و اگر یک حاج قاسم ما شهید شد، در مناطق مختلف هزاران حاج قاسم متولد شده است. 

مسؤولین کشور و دیپلمات‌ها بدانند خون حاج قاسم قابل مذاکره و معامله نیست

پویانفر با بیان اینکه آمریکایی‌ها جسم حاج قاسم را شهید کردند اما او یک تفکر است و هیچ موقع شهید نمی‌شود و روز به روز تبلورش بیشتر می‌شود، گفت: مسؤولین کشور و دیپلمات‌ها بدانند خون حاج قاسم قابل مذاکره و معامله نیست و همانطور که رهبر معظم رهبری فرمودند انتقام سخت خواهیم گرفت، این دستور ایشان را از مسؤولین مطالبه می‌کنیم، پس صحبت از مذاکره و فرستاده نکنند. 

این مداح اهل‌بیت(ع) در پایان با ارائه پیشنهادی از جانب جوانان ایرانی بدون وابستگی به نهادها خاطرنشان کرد:‌ از تمام آزادیخواهان جهان دعوت می‌کنم برای تأیید امنیت دنیا، سگ زرد آمریکا ترامپ و نتانیاهو را به قتل برسانند و به عنوان یک جوان ایرانی به نمایندگی از جوانان ایران برای این امر جایزه هم تعیین می‌کنیم و هر جوان ایرانی یک دلار یعنی در مجموع ۵۰ میلیون دلار جایزه می‌دهیم تا آنان بدانند از امروز در هیچ کجای دنیا امنیت ندارند.