نخستین واکنش رسمی دولت به حمله اسرائیل

سخنگوی دولت با تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: باید به قدرت و اقتدار این جوانان آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند. 

« فاطمه مهاجرانی » سخنگوی دولت در گفت‌وگویی در واکنش به حمله رژیم اسرائیل به نقاطی از مراکز نظامی و واکنش مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور می‌کنند و نسبت به آن اطمینان دارند. 

سخنگوی دولت با اشاره به تصاویر جعلی منتشر شده در برخی رسانه‌های خاص، تاکید کرد: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه‌های نیروی پدافند دنبال کنند. 

وی با تاکید بر اینکه ایران کشور قدرتمند و مقتدری است و با شیطنت‌های این‌چنین دچار مساله نخواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون کشور در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پروازها از ساعت ۹ صبح به روال عادی خود بازگشته است.

مهاجرانی ضمن تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.