کمک طرفداران رضا پهلوی به ایرائیل برای حمله نظامی به ایران

۱۰ مهر بود که موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند و وعده صادقی که برای ترور هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی داده شده بود را محقق کردند. 

عملیاتی که با برخورد موشک‌ها به اهداف موردنظر شکست سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و هم صهیونیست‌ها و هم رسانه‌های طرفدار آنان برخورد موشک‌های ایران با اهداف موردنظر را تایید کردند.

ارتش اسرائیل اعتراف کرد پایگاه‌های هوایی «نواتیم» در صحرای نقب و «تل‌نوف» در مرکز اسرائیل، هدف حملات موشکی ایران قرار گرفته است. 

واشنگتن پست هم در خبری اعلام کرد ایران در حمله موشکی اخیر خود در عبور کردن از سد دفاعی اسرائیل موفق بود و چندین موشک به ۳ تاسیسات اطلاعاتی-نظامی اسرائیل با موفقیت اصابت کرد.

واشنگتن پست

این عملیات که با خوشحالی مردم کشورمان و سایر ملت‌های عضو جبهه مقاومت همراه شد توانست افرادی که دل در گروی آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی دارند، اما کشورشان از متحدان اسرائیل است را خوشحال کند. به‌طور مثال یک مجری مصری که به‌دلیل مخالفت با سیاست‌های کشورش در بیرون از این کشور برنامه می‌سازد در اظهاراتی گفت: مُشتی ژنرال قهوه‌خانه‌ای هستید! حمله ایران نمایشی بود؟! خیلی خب مرد باشید، شما هم شروع کنید و از این حملات نمایشی انجام دهید، شما هم نمایشی کاری کنید تا نتانیاهو به پناهگاه زیرزمینی برود، اما مشکل اینجاست که تا شما هستید اسرائیل گنبد آهنین نمی‌خواهد! 

البته در این بین کشور‌های دیگری هم بودند که با اینکه عضو جبهه مقومات نیستند، اما از به حمایت از ایران پرداخته‌اند.

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در نبرد با رزمندگان فلسطینی، لبنان و ایران گفت که آرزوی ما پیروزی برای برادرانمان در ایران، لبنان و غزه است. 

وزیر دفاع پاکستان

البته پاکستان ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به شدت محکوم و تاکید کرده بود: حملات لجام گسیخته [رژیم]اسرائیل حاکی از ماجراجویی‌های فزاینده آن در منطقه و تهدید جدی صلح و امنیت است.

پس از وعده صادق ۲ شاهد بودیم که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با قیافه‌ای هراسان و دست‌هایی لرزان در مقابل ایران قرار گرفت و بار دیگر ایران را تهدید کرد و از آن پس حرف از حمله اسرائیل به ایران مطرح شده است.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفته است: اسرائیل هنوز تصمیم نگرفته است که چگونه به ایران پاسخ دهد و اگر من به جای آنها بودم، به جایگزین‌های دیگری برای حمله تلافی جویانه فکر می‌کردم.

جو بایدن

وی اظهار کرد: اسرائیل حق دارد به حملات ایران حزب‌الله و حوثی‌ها پاسخ دهد، اما آنها باید مراقب باشند. اگر من جای اسرائیلی‌ها بودم، به جایگزین دیگری برای حمله به تأسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم. در حال حاضر در حال بررسی اعمال تحریم‌ها علیه ایران هستیم.

اظهارت بایدن با انتقاد دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همراه بود. وی گفت اسرائیل در پاسخ به حمله موشکی ایران، باید اول تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد.

دونالد ترامپ

اظهارات آمریکایی‌ها برای حمله اسرائیل به ایران نشان از همان اقدامات آمریکا دارد که در یک سال اخیر در پیش گرفته و با حمله به غزه رسما فرمانده عملیات نظامی صهیونیست‌ها بودند و با بمب‌های سنگرشکنی که در اختیار اسرائیلی‌ها گذاشتند صهیونیست‌ها مقری که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بود را بمباران کردند و او را به شهادت رساندند.

حالا آمریکایی‌ها این بار به‌طور علنی با اسرائیل علیه ایران برای یک عملیات نظامی کری می‌خوانند البته در این بین خودفروخته‌های ایران‌ستیزی که در اپوزیسیون در کنار فرزند شاه مخلوع فعالیت می‌کنند را نباید نادیده گرفت.

جاناتان کانریکس عامل موساد در مصاحبه با cnn می‌گوید با کمک کارشناسانی، چون بهنام بن طالبلو و سعید قاسمی‌نژاد و چند خارجی دیگر حمله به اهدافی در ایران را آنالیز و تحلیل کرده‌اند.

جالب است بدانید کانریکس، بهنام بن طالبلو و سعید قاسمی‌نژاد عضو بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در آمریکا هستند. بنیادی که به اسم دفاع از دموکراسی نقس مخربی را در دنیا بازی می‌کند که ازجمله آن می‌توان به تدوین سیاست تجاوز آمریکا به عراق، تدوین سیاست‌های تحریم ایران، خروج از برجام و حالا هم تدوین نقشه تجاوز اسرائیل به ایران اشاره کرد.

قاسمی‌نژاد که جزو تئوریسین‌های رضا پهلوی به حساب می‌آید دائم در حال تلاش برای حمله نظامی اسرائیل به ایران است و اهداف این اقدام را به‌طور علنی بیان می‌کند.

سعید قاسمی‌نژاد

با آشکار شدن نقش امثال سعید قاسمی‌نژاد که دست راست رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع است باید نتیجه‌گیری کرد که این افراد دست در دست آمریکا و اسرائیل برای حمله نظامی به ایران در تلاش هستند تا بتوانند به خیال خام خود که اشغال ایران است برسند. این جماعت دقیقا پا جای پای منافقینی می‌گذارند که در دهه شصت دست به اقدام نظامی علیه ایران آن هم با حمایت صدام معدوم زدند و توسط ایرانیان از صفحه روزگار محو شدند و هم‌اکنون به جنازه‌هایی متحرک تبدیل شده‌اند.

برخی دیگر از اپوزیسیون با استقبال از حمله نظامی به ایران مکان‌های مختلفی را برای حمله اسرائیل پیشنهاد می‌کنند.

مقامات کشورمان پس از عملیات وعده صادق ۲ هشدار‌های جدی به رژیم صهیونیستی دادند تا این رژیم حماقتی به سرش خطور نکند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در نشست روز (چهارشنبه ۱۱ مهر) صحن علنی مجلس، گفت: رژیمی که موجودیت و بقای خود را در خطر می‌بیند ممکن است به فکر تکرار خطا‌های پیشین خود و تعرض به خاک مقدس ایران بیفتد، اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده ایم و برنامۀ دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوز‌های احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت و حتماً این رژیم در صورت تعرض به ایران موجودیت خود را که وابسته به ایجاد احساس امنیت است با شتاب بسیار بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد داد و به آمریکا بعنوان حامی و پشتیبان این رژیم توصیه می‌کنیم که قلادۀ سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر جدی بیندازد.

محمدباقر قالیباف

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد طور دیگری عمل کند پاسخ محکم‌تری خواهیم داد.

مسعود پزشکیان

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد: چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشور‌های حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان کننده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به حماقتی بزند زوال خود را نزدیک‌تر کرده و قطعاً ضربات خردکننده دیگری به‌طور پیاپی بر پیکره آن وارد خواهد شد.

هشدارهای پیاپی کشورمان به رژیم صهیونیستی برای اینکه دست به حماقتی نزند گویای این امر است که ایران از همه جهات برای رویارویی با رژیم صهیونیستی آماده است. امری که در سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه تهران مشهود بود. 

رهبر انقلاب

مقام معظم رهبری فرمودند طوفان‌الاقصی که در سال گذشته تقریباً همین ایّام انجام گرفت، یک حرکت درستِ منطقیِ قانونیِ بین‌المللی بود و حق با فلسطینی‌ها بود. دفاع جانانه‌ لبنانی‌ها از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است؛ آن هم قانونی، معقول، منطقی و مشروع است و کسی حق ندارد از آنها انتقاد کند که چرا شما در این دفاع وارد شدید. کار درخشان نیرو‌های مسلّح ما در دو سه شب قبل هم یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود. کاری که نیرو‌های مسلّح ما کردند، کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایت‌های حیرت‌آور آن رژیم بود؛ رژیم خون‌آشام، رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیّت انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه، نه تعلّل می‌کنیم، نه شتاب‌زده می‌شویم؛ تعلّل نمی‌کنیم، کوتاهی نمی‌کنیم، دچار شتاب‌زدگی هم نمی‌شویم. آنچه منطقی است، آنچه معقول است، آنچه درست است، به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی، در وقت خود، در هنگام خود انجام می‌گیرد؛ کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد، باز انجام خواهد گرفت.