جنایات صهیونیست‌ها بی جواب نخواهد ماند/مجازات سخت در انتظار رژیم صهیونیستی

کامران غضنفری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز،ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و محکوم کردن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: در واقع نتیجه انفعال ما در قِبال حمایت از محور مقاومت طی دو ماه گذشته، با کمال تاسف منجر به وقاحت و جسارت رژیم صهیونیستی این گروه تبهکار در منطقه شده است و با خیال آسوده که ایران واکنشی در مقابل جنایت‌های این رژیم کودک کش ندارد، به صورت مستمر بر حملات وحشیانه خود می‌افزاید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب طی دو ماه گذشته پس از ترور شهید اسماعیل هنیه دستور دادند مجازات سخت در خصوص جنایات صهیونیست‌ها اعمال شود، اما متاسفانه برخی از مسئولان و فرماندهان ما شروع به چرتکه انداختن کردند و در خصوص قیمت ارز یا افزایش نرخ بنزین، سکه و طلا نگرانی داشتند، اگر حساب کتاب‌های ناصحیح را در پیش نمی‌گرفتند و دستورات رهبری را اجرایی می‌کردند امروز شاهد گستاخی‌ها و جنایات صهیونیست‌ها نبودیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه افزود:متاسفانه به دلیل عدم اجرای دستور رهبری توسط برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی گستاخانه اقدام به حملات وحشیانه کرده است و جنایات خود را افزایش می دهد اما با این وجود نمی‌توانند حزب‌الله لبنان را شکست دهند چرا که این لقمه بزرگی است که در گلوی صهیونیست‌ها گیر خواهد کرد و آنان را خفه و نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه بر خلاف غزه که یک منطقه تحت محاصره صهیونیست ها بود،لبنان اینگونه نیست،گفت: رژیم صهیونیستی برای حملات زمینی به حزب‌الله لبنان ناتوان است چرا که افراد نظامی حزب الله نیروهای چریکی هستند که بیش از ۴۰ سال تجربه درگیری و جنگ با صهیونیست‌ها را دارند و به لحاظ تسلیحات نظامی نیز توانایی کامل دارند، لذا رژیم صهیونیستی به آسانی و با حملات زمینی نمی‌تواند حزب‌الله لبنان را شکست دهد،بی تردید در حملات هوایی دست برتر را دارد،اما جسارت حملات زمینی را به لبنان نخواهد داشت.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد:اگر رژیم صهیونیستی تصمیم یه حمله زمینی بگیرد و نیروهای خود را از طریق زمین وارد لبنان کند،با شکست سختی مواجه خواهد شد، چرا که نیروهای حزب الله در تمام مناطق لبنان کمین کرده و آماده مقابله با تهاجم اسرائیل هستند. این اقدام حماقت‌آمیز رژیم صهیونیستی منجر به وارد شدن تلفات سنگین و خسارات بزرگی برای اسرائیل می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: قطعاً باید با دستور اکید مقام معظم رهبری حمله به اسرائیل صورت گیرد و دستور اکید برای مجازات رژیم صهیونیستی صادر شده است، همچنین در پیام دیروز، حضرت آقا بر تمام مسلمانان واجب کردند که از حزب الله لبنان حمایت کرده و به کمک آنان بشتابند و این یک حکم جهادی از طرف مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید فرمان رهبر انقلاب را مبنی بر حمایت از حزب الله لبنان انجام دهند، خاطرنشان کرد: قطعاً فرمان رهبری با نیروهای مسلح خود ما نیز هست مگر می‌شود که آنان مورد خطاب رهبری نباشند، حضرت آقا به نیروهای مسلح تمام دنیا حکم جهاد می‌دهند و طبیعتاً مخاطب رهبر معظم در داخل کشور نیروهای نظامی نیز می‌باشد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:زمانی که رهبر معظم می‌فرمایند همه با هر امکاناتی که دارند به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند به این مفهوم است که نیروهای مسلح ما نیز باید در اسرع وقت نسبت به این فرمان اقدام کنند و به دلیل اینکه ایران مسیر زمینی برای حمایت از حزب‌الله لبنان ندارد از طریق حمله هوایی  مراکز حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده و آنان را نابود کنند تا باری را از دوش ملت مظلوم لبنان و غزه برداریم.