اظهار عجز سران صهیونیست در برابر رهبر مقتدر ایران

به گزارش افکارنیوزبه نقل از لس آنجل تایمز؛ نتانیاهو در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی گفت: هرگونه اعمال سیاست های محدود کننده ایران غیر عملی است زیرا این کشور دارای رهبری مقتدر و پر قدرت است.

وی ادامه داد: " ایران دارای رهبری بسیار مقتدر است که اجازه هرگونه عملی را از اسرائیل گرفته است ".

اذعان به رهبری هوشمندانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب طی این مدت بارها مورد تاکید سران غربی قرار گرفته تا جایی که رسانه هایی همچون بی بی سی نیز در تحلیل های خود به آن اشاره کرده است:
آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ معاصر ایران متمایز می کند نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است، آیت الله خامنه ای مرد عکس العمل های آنی نیست.

نتانیاهو در ادامه مصاحبه خود گفته است: با آن دسته از افرادی که ادعا می کنند جنگ علیه ایران از تحمل یک ایران اتمی سخت تر است مخالف است.

نتانیاهو بارها هشدار داده که ایران به ساخت سلاح هسته ای بسیار نزدیک است و این کشور در مسیر دست یابی به سلاح هسته ایی قرار دارد؛ ادعایی که هزگز از جانب ایران تایید نشده است و ایران همواره بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود تاکید کرده است.

این اظهارات دوگانه از سوی سران رژیم صهیونیستی مطلب تازه ای نیست چراکه همین چند ماه پیش نیز نتانیاهو از حمله به ایران خبرداده بود؛ حمله ای که اگر حتی ایران را از مسیر دستیابی به پیشرفت های هسته ای باز ندارد باید انجام شود.

به عقیده ناظران سیاسی همین برخوردهای غیرمنطقی سران رژیم صهیونیستی با مساله هسته ای ایران است که واکنش تند سران کاخ سفید را در پی داشته است؛ تا جایی که اوباما با درخواست نتانیاهو برای ملاقات حضوری مخالفت کرد؛ مساله ای که با تعجب اکثر کارشناسان درباره اختلافات کاخ سفید و رژیم صهیونیستی مواجه شد.