شهادت ابراهیم محمد قبیسی تأیید شد

 حزب‌الله لبنان بامداد امروز (چهارشنبه) از شهادت « ابراهیم محمد قبیسی » از فرماندهان ارشد این گروه مقاومت در حمله هوایی ارتش اشغالگر به ضاحیه در جنوب بیروت خبر داد. حزب‌الله همچنین اعلام کرد که یکی دیگر از رزمندگانش به نام «حسین هانی عزالدین» ملقب به حاج فارِس نیز در حمله ارتش اشغالگر به شهادت رسیده است.

شهید «ابراهیم محمد قبیسی» با نام جهادی «حاج ابوموسی» عصر روز گذشته هدف حمله هوایی ارتش اشغالگر در منطقه «الغبیری» قرار گرفت. در این جنایت ۶ نفر شهید و ۱۵ تن دیگر مجروح شدند. منابع اسرائیلی شهید «محمد قبیسی» را مسئول سامانه‌های موشکی حزب‌الله معرفی کرده‌اند.

شهادت ابراهیم محمد قبیسی تأیید شد + عکس و جزئیات

شهادت این فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان، در حالی است که ارتش اشغالگر اسرائیل طی روزهای اخیر به شکل بی سابقه‌ای از جنگ ۳۳ روزه به این سو، مناطق جنوب و شرق لبنان و همچنین بیروت را آماج حملات خود قرار داده است، تا به زعم خود با تغییر معادلات بتواند صهیونیست‌های فراری از شمال فلسطین اشغالی را بازگرداند.

اما در مقابل نیز حزب‌الله لبنان نیز به شدت و دامنه حملات موشکی خود افزوده و به اذعان منابع اسرائیلی موشک‌های این جنبش مقاومت تا حیفا را زیر آتش خود قرار داده‌اند.

در این خصوص شبکه ۱۲ رژیم اسرائیل گزارش داد که حزب‌الله لبنان روز گذشته بیش از ۴۰۰ موشک به سمت مواضع اشغالگران شلیک کرد که بیشترین تعداد از زمان آغاز جنگ به شمار می‌رود.

این شبکه همچنین گفت که ۳۳۰ هزار نفر در حیفا بدون پناهگاه هستند و مقامات این شهر چندین بار نگرانی خود را ب اطلاع مقامات تل آویو رسانده‌اند.