بایدن رفت؛ هالیوود دست دموکرات‌ها را گرفت

 «با انصراف بایدن، برای اولین بار برای انتخابات پیش رو هیجان واقعی دارم». این گفته دیمون لیندلوف تهییه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی درباره انصراف بایدن است.

به گزارش رویترز، تحریم هالیوود علیه حزب دموکرات پایان یافت و حامیان مالی و افراد شناخته شده سینمای آمریکا از کامالا هریس برای ریاست جمهوری حمایت کردند.

هریس برای کسب نامزدی نهایی حزب دموکرات باید رای ۱۹۷۶ نماینده نیابتی را بدست آورد اما طبق گزارش آسوشیتدپرس، او هم اکنون «موافقت کلامی» ۲۶۶۸ نماینده را کسب کرده است.

قرار است ۲۹ مرداد تا اول شهریور نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات برگزار شود و رسما نام نامزد دموکرات‌ها برای مناصب رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور اعلام شود.

چهره‌های هنری شامل خوانندگان آمریکایی از قبیل کاردی بی و باربارا استرایسند، جیمی لی کورتیس هنرپیشه برنده جایزه اسکار و شاندا رایمز تهیه کننده تلویزیونی از هریس حمایت کردند.

دیمون لیندلوف تهییه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی هم اعلام کرد که به تحریم حزب دموکرات پایان داده است. این تحریم جهت اعمال فشار بر بایدن بریا کناره‌گیری از انتخابات شروع شده بود.

ابیگیل دیزنی وارث شرکت والت دیزنی با بیان اینکه «کامالا هریس یک نامزد عالی خواهد بود»، به شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت که کمک‌های مالی به دموکرات‌ها از سر می‌گیرد.