درخواست مهم سرمربی پرسپولیس درباره ۲ ستاره

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد، اوستون اورونوف ازبک به این سرعت در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و از آن مهم تر با مهدی ترابی ستاره تکنیکی این تیم هماهنگ شود اما این اتفاق افتاد.

پس از خرید ستاره ملی پوش ازبک، اوسمار ویرا با توجه به اینکه با دقت فیلم بازی‌هایش را به تماشا نشسته بود، ترجیح داد از اوستون اورونوف به عنوان وینگر چپ استفاده کند. پُستی که سال‌ها در اختیار مهدی ترابی شماره ۹ پرسپولیس و بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود.

با این وجود سرمربی برزیلی پرسپولیس، اورونوف را در سمت چپ به بازی گرفت و مهدی ترابی را به سمت راست خط میانی و حمله قرمزها منتقل کرد. از یک طرف اوستون اورونوف از همان ابتدا خوش درخشید و توانست با دریبل‌ها و گلزنی‌هاش در پرسپولیس دل هواداران این تیم را خیلی زود به دست بیاورد. این ملی‌پوش ۲۳ ساله ازبک در حال حاضر محبوب ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. از طرف دیگر مهدی ترابی در پست جدیدش عالی کار کرد و زوج فوق العاده ای با دانیال اسماعیلی فر در جناح راست تشکیل داد. همکاری این دو بازیکن چند گل را برای پرسپولیس به همراه داشته و به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است.

به جرأت می‌توان گفت که اکثر بار حملات پرسپولیس روی دوش اورونوف و ترابی است و پرسپولیس هم وابستگی شدیدی به این دو بازیکن (البته در کنار هم!) در خط حمله پیدا کرده است.

درخواست مهم سرمربی پرسپولیس درباره ۲ ستاره

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس با وسواس و حساسیت خاصی روی این دو ستاره تکنیکی، تمرینات تیمش را دنبال می‌کند. اوسمار ویرا در تمرینات اخیر پرسپولیس به سایر بازیکنان تیمش به ویژه مدافعان وهافبک‌های تدافعی این تیم، دستور داده است که از تکل زدن روی پای مهدی ترابی و اوستون اورونوف و انجام بازی خشن پرهیز کنند.

سرمربی برزیلی به خوبی واقف است که قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم و موفقیت در ۳ بازی آینده این تیم بستگی زیاد به آمادگی مهدی ترابی و اوستون اورونوف دارد. دو بازیکنی که اگر به هر دلیلی، یکی از آنها غایب باشد می‌تواند به دردسر بزرگی برای مدافع عنوان قهرمانی در دیدارهای آتی پرسپولیس تبدیل شود.