این ۲ برادر در لیگ برتر نمره قبولی گرفتند

در فوتبال معمولاً داوران قضاوت متوالی در هفته‌ها ندارند. یعنی خیلی کم پیش می‌آید که یک داور هر هفته برای قضاوت به میدان برود. نرمال و استاندارد این مسئله این است که داوران در ماه دو بازی سوت بزنند و بین هر بازی هفته بعد استراحت کنند.

اگر داوری در یک بازی اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه داشته باشد، حتی اگر برای یک هفته از لیست بیرون بماند، اتوماتیک در ماه فقط یک قضاوت خواهد داشت و از روی همین مسئله و با وجود محرمانه بودن نمرات ناظران و نظر مسئولان کمیته داوران، می‌توان فهمید که آنها از قضاوت یک داور در یک مسابقه راضی بودند یا نه!

در هفته بیست و پنجم قضاوت دو بازی بزرگ سال یعنی استقلال تراکتور در تبریز و پرسپولیس و سپاهان در آزادی به برادران حیدری سپرده شد. آنها به گواه کارشناسان بی‌نقص سوت زدند اما باز هم بودند کسانی که روی تعصبات رنگی ناکامی تیمشان را به گردن داوری انداختند!

این ۲ برادر در لیگ برتر نمره قبولی گرفتند

دیدارهای هفته بیست و ششم تنها ۵ روز بعد از هفته بیست و پنجم برگزار شد و حضور بیژن و پیام حیدری در دو بازی حساس تیم‌های پایین جدول که حکم مرگ و زندگی برای بقای آنها را داشت، یک پیغام آشکار و واضح برای خانواده فوتبال بود. اینکه کمیته داوران از قضاوت این دو برادر راضی بوده و با آنها نمره عالی داده است.

پیام حیدری این هفته در آبادان بازی صنعت نفت و مس را سوت زد و بیژن قاضی دیدار فولاد و تراکتور بود. دو بازی بسیار سرنوشت ساز برای دو تیم خوزستانی که یکی برد و دومی باخت و البته که دوباره این دو برادر نمره قبولی گرفتند.

البته در هفته بیست و ششم سه قاضی با نام حیدری داشتیم، علاوه بر این دو برادر میثم حیدری نیز در انزلی بازی ملوان و هوادار را سوت زد که ۱-۱ مساوی شد.