پرسپولیس ۲۵، ذوب آهن ۲۳ و استقلال هم ۲۲!

پرسپولیس و استقلال در هفته قبل مقابل سپاهان و تراکتور متوقف شدند صدرجدول بدون تغییر ماند. استقلال در آن بازی میهمان بود و پرسپولیس میزبان. در این هفته پرسپولیس میهمان نساجی و استقلال هم میزبان ذوب آهن بود. هر دو تیم مدعی قهرمانی بازی های خود را بردند تا باز هم کورس قهرمانی بین سرخابی ها ادامه دار باشد.

با این حال پیروزی خارج از خانه پرسپولیس مقابل نساجی باعث شد تا بهترین تیم خارج از خانه لیگ شود. عنوانی که تا مدت ها در اختیار استقلال بود. حالا در دو هفته اخیر با تساوی بیرون از خانه استقلال مقابل تراکتور و همچنین شکست بیرون از خانه ذوب آهن مقابل استقلال و برد مهم سرخپوشان در قائمشهر، به پرسپولیس رسیده و تیم اوسمار بهترین تیم بیرون از خانه لیگ به حساب می آید. پرسپولیس ۲۵، ذوب آهن ۲۳ و استقلال هم ۲۲ امتیاز از بازی های بیرون از خانه خود در این فصل به دست آوردند.  

پرسپولیس ۲۵، ذوب آهن ۲۳ و استقلال هم ۲۲!

پرسپولیس و استقلال در این فصل رقابت بسیار نفس‌گیری با یکدیگر برای قهرمانی دارند. در این رقابت همان‌طور که پرسپولیس بیشترین اتکایش به بازی‌های خارج از خانه بوده و از این حیث بهترین است، استقلال بهترین عملکرد را به عنوان میزبان داشته است. این تیم با ۳۵ امتیاز صدرنشین بازی‌های خانگی است و پس از آن پرسپولیس با ۳۱ و سپاهان با ۲۶ امتیاز قرار دارند.

گفتنی است این رکورد از ابتدای فصل در اختیار استقلال بوده و در هفته های اخیر تغییری نکرده است.